هویت های اصیل باعث شد که بعد از آن انتخابات که ناطق رییس پارلمان ماند و خاتمی رییس جمهور، بهترین رابطه دولت و مجلس در تاریخ همکاری این دو قوه رقم بخورد.

به گزارش جماران؛ محمدعلی ابطحی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«یکی از پدیده های مهم سیاسی در تاریخ معاصر رابطه ناطق نوری و خاتمی است. این دونفر اولین رقابت جدی را باهم در انتخابات تعیین کننده سال ۱۳۷۶ برای کرسی ریاست جمهوری داشتند.هردو اصیل بودند.

متشخص و محترم. همین هویت های اصیل باعث شد که بعد از آن انتخابات که ناطق رییس پارلمان ماند و خاتمی رییس جمهور، بهترین رابطه دولت و مجلس در تاریخ همکاری این دو قوه رقم بخورد.

امروز رفتم عید دیدنی آقای ناطق. نه آقای ناطق تغییر کرده و عوض شده و نه خاتمی.اما بعد از گذشت بیست سال همچنان هردو در یک جبهه درکنار هم دوست  و برادر باقی مانده اند.

حضور مدیران بی پشتوانه و بی هویت در سالهای بعد در قوه مجریه نشان داد که اصالت و داشتن هویت اصیل چقدر در سرنوشت مردم موثر است.

در دیدار امروز کلی صحبت درمورد جایگاه تضعیف شده روحانیت فعلی و مقایسه آن با زمان هایی که روحانیت پشتوانه اعتماد مردم بود صحبت شد.

طبق معمول آقای ناطق از آن دوران ها خاطرات شیرینی از منبرها و فعالیت های خودش تعریف کرد.

کتاب ما باختیم خودم را که تازگی منتشر شده و وبلاگ های آذر ۸۳ تا آذر ۸۴ هست و به دوران رییس جمهور شدن آقای احمدی نژاد برمیگشت به ایشان تقدیم کردم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.