عبدالرضا رحمانی فضلی در استانه روز خبرنگار پیامی را به مناسبت این روز منتشر کرد.

به گزارش جماران، عبدالرضا رحمانی فضلی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
جان نباشد جز خبر در آزمون / هر که را افزون خبر، جانش فزون
در تاریخ پرفرازونشیب انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده و یاد آور حماسه های فرزندان دلیر این آب و خاک است.
در این میان تکریم روز #خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود. هفده مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می نهند تا راه و رسم حرفه ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر تداوم یابد .
روزخبرنگار به برکت خون #شهید_صارمی روز پاسداشت منادیان حقیقت گو برای حفظ آرمانهای مقدس ملتی است که قدر تلاش فرزندان صدیق خود را در این عرصه خطیر، می داند و به آن افتخار می کند. 
خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مسوولان و آحاد مردم ، با فعالیت خستگی ناپذیر و شبانه روزی خود مخاطبان را از وقایع و رویدادهای جامعه آگاه و با ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی خود در کسب و انتشار به موقع خبر، شور و نشاط و امید را به جامعه هدیه می کنند و اوج حضور تاثیرگذار خبرنگاران را می توان در عرصه های بزرگ و ملی، بخوبی احساس کرد.
تولید و انتشار اخبار برگزاری مراحل انتخابات در کشور، ایفای نقش هوشمندانه در اطلاع رسانی وقایع امنیتی و حوادث غیرمترقبه، خبر رسانی به موقع در ساماندهی آسیب های اجتماعی، تلاش رسانه ای در جهت احقاق حقوق شهروندی و سامان یابی امور شهری و روستایی و انعکاس حماسه حضور مردم در مناسبتهای دینی و ملی از جمله این تلاشهاست.
همچنین تلاش گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش فعالیت های اثرگذار احزاب، تشکل های سیاسی و سازمان‌های مردم نهاد (NGO) به موازات برنامه های گسترده وزارت کشور برای ارتقاء و ساماندهی حوزه سیاسی و اجتماعی کشور و از جمله احیای مجدد خانه احزاب و حمایت مؤثر رسانه ها از این روند، مستوجب سپاسگزاری ویژه وزارت کشور از فرد فرد خبرنگاران، عکاسان، تصویر برداران وسایر عوامل رسانه ای و خبری است.
اکنون ضمن بزرگداشت هفده مرداد و ادای احترام به روح بزرگ خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای رسانه، خدمات صادقانه خبرنگاران را ارج می نهم و برای یکایک خبرنگاران آرزوی توفیق در انجام این مسئولیت بزرگ را دارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.