دبیر مجمع روحانیون مبارز با یادآوری فعالیت های علی اکبر محتشمی پور در دوره های مختلف جمهوری اسلامی و نهضت مقاومت فلسطین، گفت: این سید بزرگوار و جوانمرد، فراموش نخواهد شد.

به گزارش جماران آیت الله سید محمد موسوی خوئینی ها در کانال تلگرامی خود نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 روز گذشته به مجلس ختم مادر گرامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محتشمی‌پور رفتم. جمعیت کثیری که برای عرض تسلیت به این روحانی مجاهد و جانباز انقلاب آمده بودند نشان از احترامی داشت که این عزیز بزرگوار در دل‌ها دارد. مردم در این‌گونه فرصت‌ها، علاوه بر انجام تعهدات شرعی و انسانی، می‌خواهند نشان دهند که برتر از آن‌اند که تحت تأثیر تبلیغات بدخواهان قرار گیرند. مردم شریف و قدرشناس نه آن زمان را که آقای محتشمی‌پور به‌خاطر مبارزه جلای وطن کرد و در نجف به مراد خود پیوست فراموش کرده‌اند و نه آن زمان را که در پاریس در کنار امام و رهبر خویش در ماه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب انجام وظیفه می‌کرد فراموش می‌کنند. آن آقای محتشمی‌پور که سفیر انقلاب در سوریه بود و پیگیر ایجاد حزب‌الله لبنان و آماج ترور صهیونیستی قرار گرفت همچنان در یاد و خاطرۀ وفاداران به جمهوری اسلامی ماندگار است. این یار دیرین امام، آن زمان که در مسند وزارت کشور خدمت می‌کرد، با تأسی به رهبر خویش، در دفاع از حق مردم ایستاد و در مقابل بیهوده‌خواهی‌ها مقاومت کرد تا مردم در انتخابات به نتیجۀ آرای به حق خود برسند؛ مردم نجیب ایران این محتشمی‌پور را هم به‌خوبی به یاد دارند و فراموش نمی‌کنند.

محتشمی‌پور بر پیوند خود با صالحان و نجیبان از یاران امام رضوان‌الله‌تعالی‌علیه همواره وفادار بوده و هست و در سال ۸۸، در اوج بحران، در کنار مهندس موسوی ایستاد و او را تنها نگذاشت. این سید بزرگوار و جوانمرد، باز هم فراموش نخواهد شد.

من بار دیگر درگذشت مادر گرامی‌اش را به ایشان تسلیت می‌گویم و برای آن فقیدۀ سعیده غفران و رحمت الهی و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.