معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری، مفهوم غالب مستند «رئیس جمهور روحانی» را مظلومیت برای خدمت به مردم، صداقت در نبستن دهان منتقدان و شهامت در برقراری آزادی کامل دانست.

به گزارش جماران ، حمید ابوطالبی درباره بازخورد مستند انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حساب توئیتری خود نوشت:

از زمانی که مستند تاثیرگذار «رییس جمهور روحانی» پخش شد، پیام ها و پیشنهادهای بسیاری در فضای مجازی دریافت کردم.
وی با بیان اینکه از این پیام ها و پیشنهادها سه مفهوم غالب و دو پیشنهاد جالب را مطرح می کنم، ادامه داد: آن سه مفهوم عبارت است از: گریستن برای مظلومیت خدمت به مردم؛ صداقت در نبستن دهان منتقدان و شهامت در برقراری آزادی کامل و بی سابقه بودن این حجم تخریب سازمان یافته از پیروزی انقلاب تا کنون.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری دو پیشنهاد نیز ارائه کرد: مستند دوم را با همین مضمون صرفا از دو مناظره اول و دوم بسازید؛ درمناظره سوم فقط سکوت وصبر پیشه کرده و مستند دوم را در٢٤ دقیقه زمان خود پخش کنید.
مستند «رئیس جمهور روحانی» عصر شنبه از شبکه یک سیما پخش شد که در آن بخشی از خدمات انجام شده در دولت یازدهم، ارتباط خوب وزرا با مردم در مناطق محروم، توجه به مسایل زیست محیطی و آزادی انتقاد در حضور رئیس جمهور یا اعضای کابینه به نمایش درآمد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.