فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی جدید خاطرنشان کرد: حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.

به گزارش جماران،  فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی اعلام کرد:

 شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند. 

حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.


نیروی دریایی سپاه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.