‌دولت امارات از امروز اجازه پهلوگیری کشتی‌های کانتینری با پرچم ایران را صادر کرد. این یک اتفاق مهم در بازگشت روابط میان ایران و امارات بعد از جنگ ۴۰ روزه است.

به گزارش جماران، میثم زین‌الدین فعال کشتیرانی نوشت:

‌دولت امارات از امروز اجازه پهلوگیری کشتی‌های کانتینری با پرچم ایران را صادر کرد. این یک اتفاق مهم در بازگشت روابط میان ایران و امارات بعد از جنگ ۴۰ روزه است.

نکته مهم این که هنوز قطر، عمان و پاکستان اجازه پهلوگیری کشتی‌های ایرانی را در بنادر خود نمی دهند.

 

مهم امارات برای برقراری رابطه با ایران بعداز جنگ

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.