محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در پاسخ نوشت: این عزیزان آبروی خود را به میدان آوردند تا تکلیف خودشون رو برای حفظ نظامی که امثال جنابعالی هر روز با اقداماتتون به افولش دامن می زنید، به جا بیارند و به احتمال بسیار زیاد همراهی بدنه اصلاحات/اعتدال را هم نخواهند داشت.

به گزارش جماران؛ مالک شریعتی، نماینده تهران نوشت: جناب آذری جهرمی! سلام علیکم! فهرست سی نفره اصلاح طلبان با حضور افرادی دارای سوابق قابل توجه و قابل اعتنای زیر منتشر شد: هفت نماینده(یک نایب رئیس مجلس)/یک وزیر/دو عضو شورای شهر تهران/چهار استاندار/ سه معاون وزیر/چندین چهره سیاسی رسانه‌ای اصلاح طلب ازجمله همسر رئیس دفتر روحانی

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در پاسخ نوشت: این عزیزان آبروی خود را به میدان آوردند تا تکلیف خودشون رو برای حفظ نظامی که امثال جنابعالی هر روز با اقداماتتون به افولش دامن می زنید، به جا بیارند و به احتمال بسیار زیاد همراهی بدنه اصلاحات/اعتدال را هم نخواهند داشت. به نظرم آگاهند که شما ازشون سو استفاده می کنید و همچنین هزینه هایی در بدنه مردمی خودشون دارند، اما احتمالا نیتشون براشون ارزشمندتر از برد در انتخاباته. اما مزید اطلاعتون عرض کنم خیلی روی اینها مانور ندید، بچسبید به هشتگ #اینبار_فرق_میکند. سوالاتشون از امثال شما جدی است :)

 

آذری جهرمی

 

هشتگ #اینبار_فرق_میکند اشاره به جریانی با هدایت رائفی پور دارد که منتقد مجلس یازدهم است و می خواهد نیروهای خودش را وارد مجلس کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.