مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: آنچه در روزهای اخیر در جلساتی منظم با شورای عالی امنیت ملی، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، اطلاعات سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی داشتیم، جمع‌بندی آن شده ‎تا امروز که با تجمعات و بعضاً اغتشاشات برخورد سخت انجام نمی‌دهند، اما اگر خدشه‌ای به امنیت ملی و تمامیت ارضی وارد شده و گروهک‌های معاند قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد و جهت حفاظت از امنیت این شهرها با قدرت با آشوبگران برخورد می‌شود.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلساتی منظم با مسئولان امنیتی کشور داشتیم که مقرر شد با گروهک‌های معاند که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد.

مجتبی توانگر، نماینده  تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به حوادث اخیر کشور، نوشت: آنچه در روزهای اخیر در جلساتی منظم با شورای عالی امنیت ملی، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، اطلاعات سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی داشتیم، جمع‌بندی آن شده ‎تا امروز که با تجمعات و بعضاً اغتشاشات برخورد سخت انجام نمی‌دهند، اما اگر خدشه‌ای به امنیت ملی و تمامیت ارضی وارد شده و گروهک‌های معاند قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد و جهت حفاظت از امنیت این شهرها با قدرت با آشوبگران برخورد می‌شود.

وی در ادامه این مطلب آورده است: لذا تصمیمات تازه‌ای در حمله به مقر گروهک‌های تروریستی انجام و اقدامات پنهانی جدیدی در مقابله با آشوب‌ها در کف خیابان انجام خواهد گرفت.

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این همه برای اقدام به تغییر در برخی روش‌های حکمرانی جلساتی با وزرای اقتصاد، علوم، ارشاد، رفاه، و… خواهیم داشت که بایستی نهادهای مدنی، حکومتی، فعالین پلتفرم‌هایِ ‎اقتصاد دیجیتال و.. ما را در این زمینه یاری نمایند. مسلماً هرگونه بهبود خواهی بدون تحقق حکمرانی مشارکتی رخ نخواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.