ادغام کتابخانه های کانون در کتابخانه های عمومی که مخاطب متفاوت و ماموریت دیگری دارند موجب محروم کردن آموزش و پرورش از یک موقعیت مهم یادگیری دانش آموزان از یک فرصت مهم و جذاب پرورشی و عمومی کردن کتابخانه های اختصاصی دانش آموزان است.

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی نوشت: تاسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و قرار گرفتن آن در مجموعه آموزش و پرورش با هدف شناسایی و پرورش خلاقیت و مهارتهای فکری و هنری کودکان، غنی سازی اوقات فراغت آنان و توسعه موقعیت های یادگیری بود و در طی دهه های گذشته خدمات کم نظیری را به کودکان و نوجوانان ارایه کرده است.

تا کنون شخصیت های بزرگی در عرصه هنر از کانون آغاز کرده و در کانون فعالیت کرده اند. انس با کتاب و کتابخوانی جلوه ای از مدرسه تمام ساحتی، تنوع بخشی به موقعیت های یادگیری و بخش مهمی از فرایند آموزشی و‌تربیتی دانش آموزان، یکی از کارکردهای مهم کانون است.

انس با کتاب و کتابخوانی بخش مهمی از مدرسه تمام ساحتی و یک موقعیت یادگیری کم نظیر است که با تنوع بخشی به فرصت های یادگیری از مدرسه حمایت می کند  و همچنین به غنی سازی اوقات فراغت  دانش آموزان کمک می کند

ادغام کتابخانه های کانون در کتابخانه های عمومی که مخاطب متفاوت و ماموریت دیگری دارند موجب محروم کردن آموزش و پرورش از یک موقعیت مهم یادگیری   دانش آموزان از یک فرصت مهم و جذاب پرورشی و عمومی کردن کتابخانه های اختصاصی دانش آموزان است.

انتظار داریم که دولت محترم با رد قاطعانه این پیشنهاد که پیامدهای ناگواری دارد به نگرانی گسترده دلسوزان فرهنگی و علاقمندان تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان خاتمه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.