خبر مهم وزیر آموزش و پرورش در مورد رتبه‌بندی فرهنگیان

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش در حاشیه برنامه گفت‌وگوی هفته اعلام کرد که بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آورده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش ‌و پرورش در حاشیه برنامه گفت‌وگوی هفته گفت: بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آورده شده است

وی همچنین گفت: بازگشایی مدارس منوط به تصویب ستاد ملی کرونا است؛ همواره آماده بازگشایی مدارس هستیم. بازگشایی مدارس منوط به تصویب ستاد ملی کرونا است، آموزش و پرورش همواره آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را دارد.

حاجی میرزایی گفت: در نشست مشترک با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به زمینه‌های بسیار متنوعی از همکاری مشترک بین دو دستگاه رسیدیم و مقرر شد مجموعه این محورها استخراج و به معاونت‌های مربوطه در دو وزارتخانه ارائه ‌شود تا مورد گفت‌وگو طرفین قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دو دستگاه فرهنگی هستند که مأموریت‌هایشان ارتباط نزدیکی باهم دارد؛ بنابراین برای آشنایی جامعه فرهنگی و دانش آموزان با مفاخر فرهنگی و تقویت و اشاعه حوزه‌های؛ میراث فرهنگی، میراث معنوی، صنایع‌دستی و گردشگری، عرصه‌های مشترکی برای همکاری وجود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید