آقای صالحی کار سختی دارد. دعایی روابط عمومی شخصی اش را به کار می برد. روزنامه را در عصر بی نیازی به روزنامه زنده نگه داشته بود. البته تاثیر گذاری روزنامه در دوران فعلی مثل کله و پاچه مورچه است. باید از راه های جانبی مثل فضای مجازی دوپینگ کرد.

به گزارش جماران؛ سیدمحمدعلی ابطحی در کانال تلگرامی خود نوشت: رفته بودم مراسم تکریم از سید محمود دعایی و معارفه آقای عباس صالحی.

همان آخرای سالن کنار آقای جواد حجتی کرمانی از قدیمی ترین نیروهای مبارز  و ایزد پناه دوست سالهای دورم نشستم. عباس عبدی و رحمانیان رییس روزنامه شرق هم همان جا بودند. در میان سخنرانان همه در یک اصل مشترک بودند که دعایی بیش از معیارهای عادی انسانی خوب بود. احمد مسجد جامعی که خودش از جنس دعایی است گفت همه حرف اخلاق می زنند، اما کمتر در عمل اخلاقی هستند.فضای دیروز خیلی ضد خشونت رسانه ای بود.کسی به رو نمی آورد اما ضد کیهان بود. 

بقول اخبار تلویزیون وی افزود که در تاریخ مطبوعات ایران باقی میماند که روزنامه ای چهل سال فعالیت کرد و اخلاقی بود و فحاشی وتهمت در آن نبود. 

آقای صالحی رییس جدید روزنامه اطلاعات روی متن حکم رهبری تاکید فروان داشت که از مشی اطلاعات که مشی اعتدال واخلاق بود تاکید کرد.خدا کند خودش محور مبارزه با تندروی رسانه ای شود که آفت بزرگ جامعه ماست.

وقتی حکم رهبری را آقای معزی به عنوان نماینده رهبری در جلسه می خواند، به یکی از نزدیکان بیت رهبری که نزدیکم بود گفتم اینها که همیشه زیر چتر رهبری خود را معرفی می کنند و فقط حق خودشان می دانند که از رهبر حرف بزنند، اصلا این پیام رهبری را به روشان نیاوردند.

آقای صالحی کار سختی دارد. دعایی روابط عمومی شخصی اش را به کار می برد. روزنامه را در عصر بی نیازی به روزنامه زنده نگه داشته بود. 

البته تاثیر گذاری روزنامه در دوران فعلی مثل کله و پاچه مورچه است. باید از راه های جانبی مثل فضای مجازی دوپینگ کرد.

از این حرف صالحی خوشم امد که گفت وقتی به من پیشنهاد شد، رفتم خانه آقای دعایی و از خانواده اش اذن رفتن گرفتم.

مرادی کرمانی را دیدم. خیلی خوش و بش شیرینی کردم. او هم مثل خیلی ها سلام رساندند. هم خودشان فهمیدند وهم من که به کی سلامشان را برسانم.

به بهزادی سردبیر روزنامه اعتماد گفتم روزنامه که نباید این همه سرمقاله داشته باشد. گاهی تا ۱۶ تا سرمقاله در صفحه اول. این تعریف مجله است نه روزنامه.

اینم قصه ما که به سر نرسید و کلاغه به خانه اش اما رسید.

برای اطلاعات و صالحی توفیق ادامه راه دعایی عزیز را دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.