کودکان دلبند و مظلومی که قربانی عدم رعایت دقیق پروتوکل های بهداشتی (تکمیل واکسن، ماسک، فاصله‌گذاری) از سوی بزرگسالان شده‌اند!

به گزارش جماران؛ مصطفی معین با انتشار فیلمی در کانال تلگرامی خود نوشت: هم‌اکنون تخت‌های بخش‌های بالینی کودکان در بیمارستان‌های کشور به‌سرعت در حال لبریز شدن از کودکانی است که به علت ابتلا به اُمیکرون بستری شده‌اند!

کودکان دلبند و مظلومی که قربانی عدم رعایت دقیق پروتوکل های بهداشتی (تکمیل واکسن، ماسک، فاصله‌گذاری) از سوی بزرگسالان شده‌اند!

هم اکنون موج ششم کرونا آغاز شده و این وظیفه دولت است که با قاطعیت و سرعت از اهرم‌های قانونی برای ایجاد الزام به تزریق نوبت‌های اول و دوم و سوم(یادآور) واکسن کرونا استفاده کند و اجازه ندهد که عده‌ای به بی‌مسئولیتی در قبال سلامت خود و سایر شهروندان ادامه دهند! وظیفه‌ای که باید از ماه‌ها قبل انجام می‌گرفت و از موج‌های جدید همه‌گیری کرونا پیشگیری می‌گردید! 

ماده-۲۴ پیمان‌نامه(کنوانسیون) خقوق کودک:

"کشورهای طرف‌ کنوانسیون‌ حق‌ کودک‌ را جهت‌ برخورداری از بالاترین‌ استاندارد بهداشت‌ و از تسهیلات‌ لازم‌ برای‌ درمان‌ بیماری و توانبخشی به‌ رسمیت‌ می‌شناسد!"

در هشتم آوریل ۲۰۲۰ نیز  کمیته کنوانسیون حقوق کودک طی بیانیه ای در خصوص تاثیر شدید جسمی، روانی و احساسی شیوع کووید۱۹ بر کودکان به کشورهای عضو هشدار داد!

 

حجم ویدیو: 7.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.