به سخنان کوتاه علی سلاجقه را دقت کنیم تا دریابیم که چگونه خردمندانه‌ترین مطالبه‌ای که می‌توان از یک مسوول ارشد محیط‌زیست کشور شنید، اینک از زبان سلاجقه جاری می‌شود. امیدوارم دوام آورد و بتواند هم بر اقتدار سازمان متولی محیط‌زیست کشور بیافزاید و هم سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری را به یک وزارتخانه بدل سازد.

به گزارش جماران؛ محمد درویش فعال محیط زیست با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

1. باورم نمی‌شه بیش از بیست و پنج میلیون نفر به حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهوری رای دهند که با افتخار دولت خود را، محیط‌زیستی بخواند و آنگاه حاصلش بشود عیسی کلانتری؛ نامحبوب‌ترین رییس تاریخ محیط‌زیست ایران که علناً سرمایه اجتماعی در حوزه محیط‌زیست را نابود، مدارس طبیعت را تعطیل، دوچرخه‌سواری را به تمسخر کشید و با حمایت از طرح‌های انتقال آب از خزر به سمنان بر طبل غلبه سازه‌ای در مدیریت آب کوبید.

2. و آنگاه چهار سال بعد در کم‌رمق‌ترین انتخابات تاریخ ریاست‌جمهوری ایران، فردی که هرگز ادعای محیط‌زیستی‌بودن نداشته و با انتخاب تیم خود در دولت سیزدهم هم ابایی در آشکارشدنِ آن ندارد، بعد از دو ماه تاخیر، سرانجام شخصیتی را به ریاست پردیسان می‌گمارد که شوکه‌کننده، امیدبخش و جریان‌ساز است!

3. کافیه همین سخنان کوتاه علی سلاجقه را دقت کنیم تا دریابیم که چگونه خردمندانه‌ترین مطالبه‌ای که می‌توان از یک مسوول ارشد محیط‌زیست کشور شنید، اینک از زبان سلاجقه جاری می‌شود.

4. امیدوارم دوام آورد و بتواند هم بر اقتدار سازمان متولی محیط‌زیست کشور بیافزاید و هم سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری را به یک وزارتخانه بدل سازد.

5. از او حمایت کنیم تا به اهدافش برسد. کسی چه می‌داند، شاید او روزی به افتخار محبوب‌ترین رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست نایل آمده و مقام شادروان اسکندر فیروز بزرگ را با افتخار تصاحب کند. شک ندارم که در چنان روزی، البته که روح آن مرحوم هم از این جابجایی راضی خواهد بود.

حجم ویدیو: 10.77M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.