جهانگیری رئیس ستاد مرحوم آیت الله ⁧هاشمی رفسنجانی⁩ در انتخابات ریاست جمهوری ٩٢ نوشت: اظهارات دیرهنگام ⁧وزیر اطلاعات⁩ ⁧دولت دهم⁩ تامل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در ⁧رد صلاحیت⁩ آیت‌الله ⁧هاشمی رفسنجانی⁩ که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود، می‌داند؟

به گزارش جماران؛ رشته توییت جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پی می آید:

اظهارات دیرهنگام ⁧وزیر اطلاعات⁩ ⁧دولت دهم⁩ تامل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در ⁧رد صلاحیت⁩ آیت‌الله ⁧هاشمی رفسنجانی⁩ که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود، می‌داند؟

بر اساس چه گزارش‌ها و مستنداتی درباره مهم ترین مسائل کشور حتی در ⁧شورای نگهبان⁩ تصمیم‌سازی و تصیم گیری می‌شود؟

با اندیشه انقلاب، منطق ⁧جمهوریت⁩ و ⁧قانون اساسی⁩ ⁧میزان رای مردم⁩ و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است، چه مصلحتی بالاتر از این برای ⁧ایران⁩؟

 حتی ⁧امنیت⁩ و ⁧اقتدار⁩ کشور هم با ⁧انتخابات حداکثری⁩ تامین می شود و هر تقصیر و قصوری در این مهم لطمه به کیان جمهوری اسلامی ایران است.

از تاریخ پند بگیریم و نادیده گرفتن قانون و ⁧حقوق اساسی ملت⁩ را در قبال مصلحت سنجی‌های امنیتی و سلیقه‌های سیاسی تهدیدی برای ⁧جمهوریت⁩، ⁧مردم سالاری⁩، ⁧عدالت⁩، ⁧آزادی⁩ و ⁧امنیت ملی⁩ بدانیم.

به عنوان رئیس ستاد مرحوم آیت الله ⁧هاشمی رفسنجانی⁩ در انتخابات ریاست جمهوری ٩٢، از شورای محترم نگهبان میخواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به ⁧افکار عمومی⁩ به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.