معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در پیامی انتقادی نوشت: امروز امروز آمار نادرستی در مورد برنامه‌های دولت برای ‎زنان و هزینه‌ها مطرح شد.

به گزارش جماران؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: مشخص شد برخی داوطلبان ریاست جمهوری، علاوه بر پوشش دادن، نقش تخریب دولت را هم به عهده گرفتند و متاسفانه آمار غلط و اطلاعات نادرست به مردم منتقل کردند.

معصومه ابتکار در حساب توییتری خود درباره آمار مطرح شده در مناظره انتخاباتی امروز (۱۸ خرداد) پیرامون برنامه‌های دولت دوازدهم در حوزه زنان و هزینه‌های انجام شده، نوشت: "مشخص شد برخی داوطلبان ریاست جمهوری علاوه بر پوشش دادن، نقش تخریب دولت را هم بعهده گرفتند و متاسفانه آمار غلط و اطلاعات نادرست به مردم منتقل کردند. امروز آمار نادرستی در مورد برنامه‌های دولت برای ‎زنان و هزینه‌ها مطرح شد. ما در تمام برنامه‌ها و هزینه‌ها به طور شفاف اطلاع رسانی کردیم."

‌وی افزود:"مشخص است که مشاوران و گردآورندگان اطلاعات برای آنها یا بی‌اطلاعند یا مغرض و غیرقابل اعتماد.این همه اطلاعات غلط توانایی این کاندیداها را در تشخیص حقیقت و دروغ زیر سوال می‌برد و این برای اداره کشور خطرناک است. گزارش بخش‌هایی از فعالیت‌ها و دستاوردها را با آمار و هزینه ارایه خواهم داد."

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.