همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عمیقا از عدم حضور نامزدهایی که ایده هایی برای اداره کشور داشتند بسیار متاسفم، تاکید کرد: مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آنها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی یادداشتی با بیان تاسف عمیق از عدم حضور برخی نامزدها از ماندن در صحنه انتخابات خبر داد.

وی در این یادداشت نوشت: 

مردم عزیز وطنم ، ایران

عمیقا از عدم حضور نامزدهایی که ایده هایی برای اداره کشور داشتند و موجب رنجش مردم شد، بسیار متاسفم. پس از رصد اتفاقات دو روز گذشته و موضع گیری های نخبگان به این فکر کردم که، امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رأی مردم و راه حل یابی برای ایران قهر بر نمی تابد. مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آنها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

لذا، با توکل به خداوند متعال و درخواست یاری از عموم ایرانیان، عزم خود را جزم نمودم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش رو تا انتهای رقابتهای انتخاباتی در صحنه بمانم و با بهره گیری از توان تخصصی و دانش اقتصاد و به دور از برداشت های ساده انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.