علیرضا معزی، معاون ارتباطات دفتر ریاست‌جمهوری، کارنامه یک روزه صدا و سیما را، حذف سخنرانی رییس‌جمهور و حمله به گروه ایرانی مذاکره کننده برجام دانست.

به گزارش جماران، علیرضا معزی، معاون ارتباطات دفتر ریاست‌جمهوری، عصر دیروز در توییتی نوشته بود، با وجود موافقت رییس سازمان صداوسیما برای پخش زنده سخنرانی‌های دکتر روحانی در نشست‌های رمضان، دیدار رییس جمهور با فعالان سیاسی به دلیل مخالفت رییس شبکه خبر، از آنتن زنده حذف شد.

چند ساعت بعد، شبکه سوم تلویزیون، با پخش یک برنامه در بهترین ساعت آنتن تلویزیون و پس از پخش مسابقه فوتبال، به تخریب برجام پرداخت و شادی مردم از پیروزی روحانی در انتخابات و امضای برجام در سال ‍۱۳۹۴ را مسخره کرد.

ولی این دو مورد، همه ماجرا نبود، چرا که پرس‌تی‌وی در همان روز، با پخش اخباری غیر موثق، گروه مذاکره کننده در وین برای زنده‌کردن برجام را زیر حمله قرار داد.

در واکنش به کارنامه صداوسیما در روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین، علیرضا معزی، توییتی تازه را منتشر کرد. او نوشت:

«گزارش یک روز معمولیِ رسانه‌ای ملی

‌- گرفتن آنتن زنده‌ شبکه خبر از رییس‌جمهور علی‌رغم هماهنگی‌ها

‌- پخش مستند علیه ⁧ برجام⁩ از شبکه سه بعد از فوتبال

‌- انتشار اخبار غیر موثق به نقل از ⁧ منبع آگاه⁩ علیه تیم مذاکره‌کننده‌ خودی، از  «پرس‌تی‌وی»

- مهم‌تر آن‌که رسانه ملی، پس از ظهور ⁧ کلاب هاوس⁩، به شدت آزرده و معترض بود که چرا تا وقتی آن‌ها هستند، پلتفرمی خارجی باید میزبانِ بی‌طرف گفتگوهای شهروندان باشد. لااقل برای نمایش هم که شده، ادای بی‌طرفی و فراگیر بودن را درآورند.»


5554783

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.