محمد مهاجری در واکنش به اظهارات علم الهدی نوشت: سخنان امروزتان است که به ظاهر علیه پاپ است و در باطن، علیه مرجع بزرگ شیعه ،حضرت آیت الله سیستانی. می‌گویید دسیسه امریکا، پاپ را راهی نجف کرده تا آیت الله سیستانی را (لابد به زعم شما ) بفریبد و او را وادار کند که از مردم عراق و حشدالشعبی عراق بخواهد به جنگ با آمریکا نروند!

به گزارش جماران؛ محمد مهاجری فعال اصولگرا به اظهارات حجت الاسلام و المسلمین احمد علم الهدی در مورد پاپ فرانسیس واکنش نشان داد.

امام جمعه مشهد با اشاره به سفر رهبر کاتولیک های جهان به عراق گفته بود: «پاپ یک ماموریت آمریکایی داشت و فکر می‌کرد مسئله مقابله با آمریکا، منشا و مبدا مرجعیت شیعه دارد و می‌تواند آیت‌الله سیستانی را وادار کند که از مردم عراق و حشدالشعبی عراق بخواهد به جنگ با آمریکا نروند.»

در همین خصوص، مهاجری در کانال تلگرامی خود نوشت: «بهانه این نوشته ، سخنان امروزتان است که به ظاهر علیه پاپ است و در باطن، علیه مرجع بزرگ شیعه ،حضرت آیت الله سیستانی. می‌گویید دسیسه امریکا، پاپ را راهی نجف کرده تا آیت الله سیستانی را (لابد به زعم شما ) بفریبد و او را وادار کند که از مردم عراق و حشدالشعبی عراق بخواهد به جنگ با آمریکا نروند!

جناب علم الهدی آیا ادای ساده اندیش‌ها را در می آورید یا واقعا ساده اندیشید؟ آن هم تا این اندازه! حد شناخت تان از بزرگمردی که عراق را از نابودی کامل نجات داد همین قدر است؟ آیت الله سیستانی با سیاست و تدبیری که نمونه‌اش را در هیچ جای تاریخ عراق نمی توان یافت، این کشور را در اوج حضور چکمه پوشهای امریکایی و انگلیسی و... به ساحل امن هدایت کرد.

خداوکیلی کی این اطلاعات را به شما می دهد؟ دقت کرده اید که حداقل هر هفته سوژه ای برای وهن روحانیت خلق می کنید و رسانه های رسمی و مجازی داخل و خارج کشور را با حرفهایتان تغذیه می کنید؟ این استعدادتان حقا و انصافا بی نظیر است و هرکس جای شما بود در گینس ثبت می کرد.

جناب آقای علم الهدی! اخیرا با برخی بستگان شما صحبت می کردم. آنها هم آنچه را در سالهای اخیر از شما سر می زند، با گذشته دورترتان که به گفته آنها بسیار متعادل تر و منطقی تر از اکنون بوده است قابل مقایسه نمی دانند و شگفت انگیز می خوانند.

چون نمی توانم بپذیرم این حجم از اشتباه از یک عالم دینی سر بزند، ناگزیرم بگویم اطرافیانش به او اطلاعات و اخبار غلط می‌دهند.

جناب علم الهدی! ما اصولگراها عاشق واژه‌ای به نام نفوذ هستیم و در بسیاری از اتفاقات، دنبال عوامل نفوذی می گردیم. شما یک بار هم که شده  این سنت سیئه  را از ما اصولگراها کپی کنید و در باره اطرافیانتان اعمال کنید. اصلا بعید ندانید عده‌ای دنبال آن باشند که امام جمعه بزرگترین شهر مذهبی کشورمان را بی‌اعتبار کنند. اگر این نفوذی‌ها اصلاح طلب بودند در هر کوی و برزن افشاگری کنید و اگر از ما اصولگراها بودند دم برنیاورید و فقط یواشکی دک‌شان کنید.

جناب آقای علم الهدی! به عنوان یک بچه مسلمان که شان اسلام و نظام و روحانیت و حتی شخص شما برایش محترم است، این سخن امام صادق(ع) را که یقینا صدها بار بر منبر گفته‌اید تکرار می کنم:"زینت ما باشید نه باعث ملامت و سرزنش ما"(بحارالانوار ج65 ص 151)»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
17 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.