واعظی نوشت: همیشه پیام‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی را می‌خوانم. درخواست‌های متعددی مطرح می‌شود که بعضا از توان من خارج است و شرمنده می‌شوم، اما درخواست‌هایی را که قابل تحقق هستند، حتما پیگیری می‌کنم.

به گزارش جماران؛ محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «چندی پیش یکی از ساکنان روستای نوقند در استان خراسان به نمایندگی از اهالی منطقه، در شبکه اینستاگرام، از بنده نسبت به تقویت آنتن‌دهی اینترنت همراه درخواست کمک کرد و من این مسئله را به وزیر محترم ارتباطات منتقل کردم.  

خوشبختانه همان مخاطب، حالا با ارسال این تصویر اعلام کرده که مقدمات تقویت اینترنت همراه نوقند و روستاهای حومه در حال انجام و نسبت به حقیر و وزیر جوان ابراز لطف و محبت کرده است.

همیشه پیام‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی را می‌خوانم. درخواست‌های متعددی مطرح می‌شود که بعضا از توان من خارج است و شرمنده می‌شوم، اما درخواست‌هایی را که قابل تحقق هستند، حتما پیگیری می‌کنم.

نوقند در استان خراسان جنوبی، سومین روستایی است که پس از درخواست مخاطبان صفحه اینستاگرام  و مساعدت وزیر محترم ارتباطات، صاحب اینترنت  پرسرعت همراه می‌شود.

توسعه و تسهیل ارتباطات روستایی البته جزء برنامه‌های محوری دولت است و در این زمینه کارنامه وزارت ارتباطات درخشان بوده. با این همه ولی هنوز هستند روستاهایی که مشکلاتی از این قبیل دارند و امیدواریم تا پایان دولت، تعداد آنها به حداقل برسد.»

 

photo_2021-01-10_13-53-17

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.