رییس دفتر رییس جمهوری از نگرانی دولت در خصوص طرح مجلس برای توقف پروتکل الحاقی خبر داد و تاکید کرد که این طرح ممکن است در روابط دیپلماتیک و مسائل داخلی مشکلاتی ایجاد کند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه درباره مصوبه مجلس با بخشهای ذیربط مشورتی انجام نشده است، گفت: این طرح پختگی لازم را ندارد و اعضای دولت نگران بودند این طرح ممکن است در روابط دیپلماتیک و مسائل داخلی مشکلاتی ایجاد کند.

محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدام دولت برای جهش تولید، گفت: برنامه‌ریزی ویژه انجام دهیم تا هم بر تحریم آمریکا و هم بر ویروس کرونا غلبه کنیم و هم دستاوردهای مختلف داشته باشیم.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: رییس جمهوری در جلسات مختلف از اول فروردین از دستگاه‌های تولیدی کشور خواست هم خود و هم در همکاری با بخش خصوصی برنامه جهش تولید را دنبال کنند و ما هم در ریاست جمهوری ستاد جهش تولید را تشکیل دادیم که این برنامه‌ها را مرتب پیگیری می‌کنند.  در گزارش‌های مختلف دریافتی در بخش صنعت و کشاورزی شاهد این هستیم که با وجود همه فشارها و جنگ اقتصادی و مشکلاتی که کرونا برای تولید کنندگان ایجاد کرده، آمار بسیار خوب است و در بخش تولید خودرو، فولاد، مس، آلومینیوم و کشاورزی با جهش خوبی مواجه هستیم.

واعظی اضافه کرد: البته از آنچه اتفاق می‌افتد راضی نیستیم اما در مقایسه با سال‌های گذشته در بخش‌های تولیدی رشد بسیار خوبی داریم. این در رابطه با بخش خرد جهش تولید است.

وی یکی از برنامه‌ها و اقدام خوب دولت تدبیر و امید را پنجشنبه‌های افتتاح عنوان و تصریح کرد: از اول امسال رییس جمهوری به وزرا و دستگاه‌های ذیربط دستور داد بر اتمام همه پروژه‌های زیرساختی کشور متمرکز شوند. برای اینکه این کار ساز وکار روشنی داشته باشند روزهای پنجشنبه را گذاشتیم تا هر پروژه ای که افتتاح شد به رییس جمهور گزارشی داده شود و مردم هم زنده ببینند با وجود جنگ اقتصادی این پروژه‌ها افتتاح می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.