تبریزیان مدعی شد: در مردان یا انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانمها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می‌شود. پس احتمالا اگر فقط خانمها از ماسک استفاده کنند، در جلوگیری از پیشرفت کرونا کافی است و آقایان نیازی به استفاده از ماسک ندارند.

به گزارش جماران، تبریزیان، روحانی مدعیِ طرفدارِ طب سنتی، در کانال تلگرامی خود ادعا کرد: ۱) اندک تأملی در مکتب وحی ما را به این مهم می رساند که حضرات معصومین - علیهم السلام - برای آخر الزمان نیز دستوراتشان قابل اجرا و کاملا راه گشاست و کلامشان حقیقتا جهان شمول و فرازمانی و فرا مکانی ست.

۲) شاید بتوان گفت در مردان یا انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانمها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک  محقق می‌شود.

پس احتمالا اگر فقط خانمها از ماسک استفاده کنند، در جلوگیری از پیشرفت کرونا کافی است و آقایان نیازی به استفاده از ماسک ندارند.

۳) اگر در شرع مقدس برای خانمها پوشش صورت سفارش شده و‌ برای آقایان عدم پوشش صورت مورد تاکید است، امری است که علاوه بر مصالح اخلاقی، بر نظام سلامت اسلامی نیز کاملا منطبق است.

به نظر می رسد لازم است کارشناسان وزارت بهداشت در این زمینه هر چه سریعتر نظرات و روش های قانونی را اعلام و اعمال کنند.

تبریزیان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.