همتی نوشت: «این پروژه یکی از پیچیده ترین و سخت ترین پروژه های بانکی است که با تدبیر مقام معظم رهبری، به یاری خدا با همت همکارانم در حوزه نظارت و با همراهی خوب وزارت اقتصاد، ستاد مشترک نیروهای مسلح و بانک سپه به نحو مطلوبی پیش رفته و به مراحل پایانی خود نزدیک است.»

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عصر امروز ۹۹/۲/۱۷ درجلسه ای با حضور معاون اول ریٔیس جمهور آخرین بررسی ها درخصوص روند ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه انجام شد.

این پروژه یکی از پیچیده ترین و سخت ترین پروژه های بانکی است که با تدبیر مقام معظم رهبری، به یاری خدا با همت همکارانم در حوزه نظارت و با همراهی خوب وزارت اقتصاد، ستاد مشترک نیروهای مسلح و بانک سپه به نحو مطلوبی پیش رفته و به مراحل پایانی خود نزدیک است. در طول ماههای گذشته و در جریان ادغام، با نظارت بانک مرکزی و تدبیر و راهبری خوب مدیریت بانک سپه، اصلاحات خوبی خصوصاً در منابع  و مصارف بانکهای ادغام شونده انجام و به آرامش فعلی بازار پول کمک خوبی شده است. با تصمیماتی که امروز در جلسه اتخاذ شد، انشاالله بزودی مجامع ادغام این بانکها برگزار و پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.

همتی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.