علی اعطا در پیامی انتقاد آمیز نوشت: «چرا گفته نمى شود این راى به سال ٩٤ مربوط است؟ چرا گفته نمى شود در دوره مدیریت شهرى جدید، بهاء خدمات اماکن ورزشى نه تنها افزایشی نداشته بلکه همچنان از نرخ دولتى پایینتر است؟»

به گزارش جماران؛ علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران، در یک رشته توییت نوشت: «همکار گرامى سخنگوى محترم سازمان تعزیرات که معمولا اهل دقت نظرند، از گرانفروشى ‎شهردارى در اماکن ورزشى و جریمه ٢٦ میلیارد تومانى سخن گفته اند.

برخى دچار ‎ذوق زدگى رسانه اى شده اند و بى وقفه خبر گرانفروشى مدیریت شهرى را بازنشر مى کنند! 

اولا؛ چرا گفته نمى شود این راى به سال ٩٤ مربوط است؟

آیا این عبارت اساسا در میان سخنان سخنگوى سازمان تعزیرات نبوده؟ یا اینکه پاى تقطیع هنرمندانه در میان است؟

ثانیا؛ چرا گفته نمى شود در دوره مدیریت شهرى جدید، بهاء خدمات اماکن ورزشى نه تنها افزایشی نداشته بلکه همچنان از نرخ دولتى پایینتر است؟

توجه کنیم؛ در ایامى که با شیوع کرونا هدف مشترک همه دستگاه ها باید بازسازى و بهسازى اعتماد عمومى شهروندان به منظور همکارى همه جانبه باشد؛ گرانفروش خواندن این مجموعه مدیریت شهرى -که تمام توان و ظرفیت خود را براى مقابله و پیشگیرى که تمام توان و ظرفیت خود را براى مقابله و پیشگیرى از شیوع ‎کرونا با مشارکت شهروندان به میان آورده است - آن هم با این آب و تاب رسانه اى، آن هم در رابطه با موضوعى مربوط به سال ٩٤ یعنى ٥ سال قبل، به مصلحت کشور خواهد بود؟»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.