رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود ضمن تسلیت به خانواده قربانیان حادثه‌ی هواپیمای اوکراینی نوشت: دولت با تمام توان، در کنار این عزیزان خواهد بود.

به گزارش جماران، رییس دفتر رئیس جمهورصفحه اینستاگرام خود درباره سقوط هواپیمای اوکراینی نوشت: «روزهای تلخ و دشواری است. واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است.

به یکایک خانواده‌هایی که عزیزی در این سانحه از دست داده‌اند، از صمیم قلب و عمق جان تسلیت می‌گویم و در غم‌شان شریکم. سنگینی درد فراتر از حد تحمل و فاجعه بی‌نهایت جانکاه است؛ تنها شاید بتوان با همدلی و همبستگی ملی، مرهمی هر چند اندک روی زخم داغ‌دیدگان نهاد.

از جمله مصیبت‌دیدگان این حادثه نامیمون، ‌ آقای دکتر سرائیان، ‌ از مدیران توانمند و متعهد وزارت ارتباطات است که دختر و دامادشان را در این سانحه از دست دادند. زمانی که وارد مراسم یادبود این دو عزیز شدم، به محض دیدار دوست و همکار قدیمی‌ام دکتر سرائیان، دچار تاثری عمیق شدم و نتوانستم خود را کنترل کنم.

امیدوارم حضرت باری تعالی، با لطف و عنایت خود، قلب‌های داغدیده عزیزانمان را تسکین دهد و آلام‌شان را التیام بخشد. دولت هم با تمام توان، در کنار این عزیزان خواهد بود.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.