عضو شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: «ما در دوره های قبل هم مشکل داشتیم اما مطمئنا این دوره مشکلات ما تشدید شده و به مراتب نسبت به دوره های قبل بیشتر است. همینکه تا اینجا آمدیم و این شورا را تشکیل دادیم معنی آن شرکت در انتخابات است.»

به گزارش جماران؛ نایب رئیس شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان  در دومین نشست این شورا با رابطان استانی با بیان این که شرایط کشور فضای را به وجود آورده که بحث های بین همه ما مشترک است، گفت:  ممکن است ما به نوع کار کرد نیروهای مرتبط در دولت، مجلس و شوراها انتقاداتی  داشته باشیم در پاره‌ای از موارد هم دوستان ما به خاطر عملکرد بعضی از دستگاه های دولتی که خودمان برای آنها سرمایه گذاری کرده ایم سر به زیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری ادامه داد: ما امروز  با یک پیش فرض در انتخابات شرکت می‌کنیم ، به اعتبار این که اصلاح طلبان اکثریت جامعه را نمایندگی می‌کنند و اکثریت جامعه خواستار تغییر و اصلاح است و اگر کسانی را بخواهند این فکر و نگاه را نمایندگی کنند همین شورای عالی اصلاح طلبان هستند . آن چه که ما به آن می‌بالیم این است که اکثریت جامعه را نمایندگی می کنیم .

وی با بیان اینکه مردم در شرایط جدید از ما بسیار جلوتر رفته اند و خواست  ها و مطالباتی دارند، افزود: حال چه باید کرد؟ این جمعی که اکثریت را نمایندگی می‌کند باید از انتخابات کنار بکشد؟ نتیجه اش این می شود که بدون دردسر دیگران همه چیز را می گیرند، چیزی عاید ما و اکثریت نمی شود.

 موسوی لاری تصریح کرد: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم، لیست دادن منوط به آن است که کاندیدا داشته باشیم، این حرف کاملا مشخص است . ما می خواهیم حضور داشته باشیم  کاندیدای هم داشتیم که یک تعدادی از آن ها به خاطر فضای خاص ثبت نام نکردند و تعدادی هم آمدند که با بدعتی رو به رو شدیم!

وی خاطر نشان کرد: هیأت های اجرایی محصول جریانی غیر از جریان مجری انتخابات است که این بسیار عجیب است! این یک بدعت است که وزرات کشور زیر بار آن رفته  و پذیرفته  و لابد رئیس جمهور هم زیر بار رفته است.

این عضو هیأت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: نفس حضور دوستان برای این است که ما می‌خواهیم حضور داشته باشیم . این مشکلات هم جدید نیست از گذشته هم وجود داشته استا.

وی تاکید کرد:  شورای عالی نماد ائتلافی و جبهه ای جریان است که فقط به انتخابات محدود نمی‌شود که پروسه انتخابات  تمام شود بازهم کار ما ادامه دارد.

موسوی لاری  خاطر نشان کرد:‌چند حزب وارد شورای عالی سیاست نیامدند حال خودشان باید تصمیم بگیرند که می خواهند باز به مسیر تک روی ادامه دهند یا این که جذب شوند.

موسوی لاری خاطر نشان کرد:‌در بحث هیات های اجرایی وزارت کشور بسیار بد عمل کرده است، با بعضی از استاندارها صحبت کردم که این چه اتفاقی است که رخ داده ؟ گفتند که ما مقاومت کردیم ولی آقایان در وزارت کشور گفتند که باید انجام دهید.

وی افزود:‌ در شیراز به خاطر رفتار همین هیات های اجرایی فرماندار تصمیم به استعفاء گرفت . معتقدم تحلیل صورت نگرفته است هنگامی که هیات های اجرایی توسط مجری غیر از مجری انتخابات ، انتخاب می‌شود چه اتفاقی می افتد. نتیجه این کار هم این شده است که در بعضی از جاها حق کشی صورت گرفت. هیات اجرایی باید تشحیص دهد فرد صلاحیت دارد و یا خیر . احراز نکردیم چه حرفی است؟ 

موسوی لاری ادامه داد: در عین حال که از دستگاه های مختلف گله مند هستیم ، بحث انتخابات مهم است و همیشه هم گفتیم  اصلاح طلبان با صندوق های رأی قهر نمی کنند اما این قهر کردن به معنی آن نیست که روز  رأی یک چیزی در صندوق می اندازیم ، خیر می خواهیم صندوق های موثر باشد. دوستان بدانند که باید تلاش کنیم و امید دهیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.