به گزارش جماران؛ غلامرضا حیدری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه توییتر خود نوشت:

«آنچه که درباره خود مجلس می‌توانم بگویم این است که مدتی قبل رئیس مجلس موضوع گران شدن را مطرح کرد. سه سناریوی قیمتی برای بنزین بیان شد که نمایندگان به آن رای ندادند، حتی در آنجا بحث این بود که به دولت در برنامه ششم مجوز افزایش حامل‌های انرژی داده شده پس به آن عمل کند.

حقیقتا در آن جلسه این سوءتفاهم پیش آمد که انگار دولت می‌خواهد توپ را در زمین مجلس بیاندازد. اما در هفته قبل از آن که افزایش قیمت صورت بگیرد رئیس مجلس تاکید کرد که شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا این تصمیم را برای افزایش گرفته است.

جو مجلس در آن روز به گونه‌ای شد که در آن جا نمایندگان اعلام مخالفت کردند ولی ایشان تاکید می‌کرد که آرامش را حفظ کنید. درآن جلسه هم اعلام نشد که قرار است چه زمانی این کار را انجام دهند.

امروز که این حوادث رخ داده حداقل تمام مقامات دست‌اندرکار بیایند از مردم بی گناهی که روحشان جریحه دار شده یا خانواده جان باختگان یا زخمی‌شدگان حلالیت بخواهند و عذرخواهی کنند؛ آنی که دست به آتش زده و تخریب کرده است حسابش جداست.

اما درمورد باقی مردم، مقامات مردو مردانه عذرخواهی کنند. رئیس جمهور بیاید صادقانه اذعان کند که شیوه اجرا اشتباه بوده است و از مردم طلب بخشش کند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.