جمعیت هلال احمر با انتشار پوستری از همگان خواست تا کمک های خود را از طریق گوناگونی که در اختیار انها گذاشته شده، به حساب های متعلق به هلال احمر واریز کنند.

به گزارش جماران، تاکنون تعداد زیادی از چهره های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... به این کمپین پیوسته اند و از مردم خواسته اند تا به جای واریز کمک های خود به حساب افراد متفرقه، هلال احمر را برای خدمت رسانی به مردم سیل زده گلستان و مازندران یاری کنند. 

Capture

در این میان برخی مسئولین نیز در شبکه های اجتماعی به این کمپین پیوستند. آذری جهرمی، واعظی و ظریف از اولین کسانی بودند که در صفحات خود به این کمپین پیوستند. 

آذری جهرمی: به کمک همه نیاز است


وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: امروز صبح که از دوستان هلال احمر پیگیر وضعیت سیل در شمال‌کشور بودم، از همت عالی امدادرسانان گفتند و خواستار کمک مالی بودند. اکنون ⁧ هشتگ‌⁩ زدن کافی نیست و همه‌با‌هم⁩ باید کمک کنیم. همسرم و من حقوق اسفندماه‌مان را و فرزندانم عیدی‌هایشان را، برای کمک به عزیزان آسیب دیده در سیل گلستان و مازندران اختصاص دادیم. از همه شما مردم دلسوز و دوست‌داشتنی، دکتر جهانگیری معاون اول محترم، دکتر قالیباف گرامی، رامبد جوان و جناب خان عزیز و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی کشورمان دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندید.

شیوه‌های کمک مالی به جمعیت هلال احمر:
- شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر
- شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰
- کد دستوری *۷۸۰*۱۱۲#

 

ظریف: باید در کنار ایران ایستاد تا وطن، گلستان شود


وزیر امور خارجه در اینستاگرام خود نوشت: گرچه در نوروز امسال، فرصت شادمانی و سرور برای هموطنانی از گلستان و مازندران فراهم نبود، اما اینک فرصت همدلی برای تمام «ایران» مهیاست. هنوز هم از «فرهنگ نوروز» می‌شود آموخت و سرسختی تقدیر و طبیعت را به شور و غرور کنار هم ایستادن بدل کرد. ما بارها برای ایران ایستاده‌ایم، چه در جنگ، چه در مذاکره و چه در کنار دردهای هموطنان رنجدیده؛ و باز هم باید در کنار ایران ایستاد تا وطن، گلستان شود. 
من، و خانواده‌ام به پویش هلال احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل گلستان و مازندران پیوسته‌ایم تا سهمی ناچیز از همدلی و همراهی هموطنان داشته باشیم و فروتنانه، دیگر ایرانیان را نیز دعوت به پیوستن به این پویش می‌نماییم تا تجربه و تخصص هلال احمر در امدادرسانی، بازگشت به شرایط عادی زندگی سیل‌زدگان را تسریع و تسهیل نماید. 
شاد و سربلند باشید

واعظی: بهترین و مطمئن ترین کانال، جمعیت هلال احمر است

 

رییس دفتر رییس جمهور نیز با پیوستن در این کمپین نوشت: مشکلی برای تامین اقلام ضروری سیل زدگان وجود ندارد اما رد احسان هم جایز نیست. در این مسیر نیز ثابت شده است که بهترین و مطمئن ترین کانال جمعیت هلال احمر است. به همین دلیل راه برای مشارکت گسترده مردم از طرف جمعیت هلال احمر باز شده تا همه بتوانیم با سیل زدگان و آسیب دیدگان این مناطق همدردی کنیم. من به سهم خودم در کمپین کمک به جبران خسارت سیل زدگان شمال کشور مشارکت کردم و شما هم اگر تمایل به همراهی و کمک داشتید از این راه می توانید اقدام کنید. از همه چهره ها، شخصیت ها، خیرین و فعالان سیاسی و اجتماعی و همه مردم درخواست می کنم تا آنها هم در این فعالیت مشارکت کنند

 

پروانه مافی نماینده تهران نیز در حساب توییتری خود با انتشار پوستر کمپین هلال احمر، نوشت:

احتمال بارندگی بیشتر و تشدید بحران در روزهای آینده فراوان است، به هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی اعتماد کنیم. چند دستگی و تلاش های غیر همسو سبب کمک رسانی غیر کارشناسی و ناهماهنگی می شود. کار بزرگ را همین نهادهای متخصص باید انجام دهند.

 

وزیر ارشاد نیز در حساب توییتری خود نوشت: در بهاران مهر ، کاشانه های ویران و دیدگان گریان هموطنان سیل زده در گلستان و مازندران منتظر یاری مان هستند هنرمندان و نویسندگان کشور، پیشتازان این موج مردمی خواهند بود.

این گزارش در حال تکمیل است...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.