به گزارش جماران؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در یک رشته توییت در حساب توییتری خود نوشت:

«انقلاب اسلامی نتیجه خواسته های انباشته شده‌ ملت ایران است که از مشروطه تا به این ایام خواسته اند آزاد باشند تا ایران را آباد کنند، خواسته اند بر سرنوشت خود حاکم شوند تا به توسعه برسند، خواسته اند مستقل باشند تا توانایی های خود را کشف کنند و به آن تکیه کنند.

‌انقلاب اسلامی،انقلابی تاریخی است،اما درتاریخ نمانده و انقلابی برای دیروز نبود،انقلابی برای امروز و فردا هم هست.انقلاب اسلامی متعلق به همه نسلهاست؛به جوانان و فرزندان امروز همان قدر تعلق دارد که به نسل‌های دیروز و به زنان و مردان باشرفی که در آن حضور داشته اند و حماسه آفریده اند.

‌انقلاب، مثل ایران، اسلام، امام، رهبری و قانون اساسی میراث مشاع همه ایرانیان است و به همه مردم تعلق دارد. نباید دایره انقلاب محدود به گرایشهای خاص سیاسی شود. باید انقلاب چتری بر سر همه ایرانیان با هر گرایشی باشد.

‌به مدد انقلاب یعنی روح همبستگی ملی، یعنی روح مشارکت همگانی، یعنی روح اعتماد به خود، اعتماد به جامعه و اعتماد به نظام، یعنی روح امید به آینده، می‌توانیم از گردنه ها و سختی‌ها عبور کنیم و آینده را بهتر از امروز بسازیم.

‌باید انقلاب و خواسته ها و آرمانهای آن را دستمایه و سرمایه امروز کشور برای غلبه بر مشکلات و برای ساختن آینده ای بهتر بدانیم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.