به گزارش جماران؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور، در حساب توییتری خود نوشت:

«‌امروز به خبرنگار رادیو فرانسه گفتم علت هجمه اقتصادی، تحریم و جنگ روانی رشد شاخص های مختلف اقتصادی و توسعه انسانی در ‎ایران است. فردا، برای اصلاح و تضمین آینده روشن و برای عبور از دشواری های امروز،  می آییم با پرچم سه رنگ.»

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب توییتری خود نوشت:

«‌فردا ‎می آیم چون  انقلاب اسلامی ادامه دارد؛ و تا  آخرین نفس منادی آرمان شهدا و حامی انقلاب بزرگ ‎امام خمینی (ره) خواهم ماند.»

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در اموربین الملل، در حساب توییتری خود نوشت:

«چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، آغاز بالندگی، و بازآفرینی شکوه و تمدن اسلامی ایرانی مبارک باد. بی اعتنا به کاخ سفید، ایران امن و با ثبات ، با حراست از استقلال ، آزادی و امنیت ، قله های رفیع پیشرفت ، سعادت و رفاه اقتصادی و اجتماعی را با موفقیت و سرعت طی می کند.»

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در توییتی نوشت:

«‌22 بهمن تجلی همبستگی ملی و شکست استبداد در برابر اراده ملت؛ فردا همه می آییم.»

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در حساب توییتری خود نوشت:

«می آیم چون دشمن تمام قد در برابرمان ایستاده است.

فردا من و همه‌ی خانواده بزرگ ‎فرهنگیان در ‎راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشورمان ایران سرافراز، خواب دشمن را آشفته خواهیم کرد.»

احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت:

«‌کودتا، ترور، جنگ، تحریم و توطئه های خارجی هیچ کدام نتوانست ملت ایران را از ادامه راه برای مردم سالاری دینی باز دارد. جمهوری اسلامی با اراده مردم  مستقر شد و با اراده مردم خواهد ماند.

 ۲۲بهمن روز ملت است.»

.

دعوت حزب اعتمادملی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش جماران به نقل از اعتمادآنلاین، متن پیام حزب اعتمادملی در دعوت از مردم برای حضور در چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«در آستانه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی که درخت تناور آن قدرتمندانه در جغرافیای سیاسی ایران عزیزمان ریشه دوانده است، ضمن تبریک 22 بهمن سالروز این پیروزی، صیانت و پاسداری از این انقلاب را وظیفه‌ای دینی و ملی می‌دانیم.

در سالگرد این پیروزی با تاسی به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی قدس سره‌الشریف که فرمودند «پشتوانه یک حکومت ملت است و اگر یک ملتی پشتوانه حکومتی نباشد، این حکومت نمی‌تواند درست بشود و نمی‌تواند برقرار باشد»، باور داریم که رعایت ملت و حقوق ایشان در چنین هنگامه‌ای در معنای حراست و حرمت نهادن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رمز پیروزی ملت ایران در بهمن 57 و مقاومت 40 ساله ایشان در میان توفان‌ها و گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود؛ ارزش‌ها و تکیه گاه‌هایی که در چهلمین فجر انقلاب اسلامی، همچنان به آن نیازمندیم و باید هر روز قدرتمندتر و ریشه دار تر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.

در چهل سالگی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و تمام کسانی که از قبل انقلاب و در 40 سال حیات آن با جان و مال و آبرو و اعتبار خود، درخت تنومند جمهوری اسلامی را بارور کرده و همواره سرسبز نگه داشتند، گرامی داشته و ضمن اعلام حضور و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی جشن 22 بهمن، عزم خود در ادامه راه امام و شهدا به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.