سرویس پروفایل جماران در نظر دارد هرروز یک فعالیت مجازی مسولین، چهره ها و فعالان سیاسی اجتماعی، فرهنگی را انتخاب و واکنش های غیرتکراری و در چارچوب قوانینِ مخاطبان آن را در حد مقدور منتشر کند. انتشار این پست ها و کامنت های مخاطبان آن، صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و محتوای آن الزاما مورد تایید جماران نیست.

محمود صادقی از 26 مرداد 1394 به شبکه اجتماعی اینستاگرام پیوست، وی تا کنون 535 پست منتشر کرده است و 176 هزار دنبال کننده دارد.

محمود صادقی امروز 17 آذر 1397 در صفحه خود پستی منتشر کرد که تا زمان تنظیم این خبر حدود 70 نظر در ارتباط با آن ثبت شده است.

وی با انتشار تصاویر زیر نوشت: 

پست منتخب- صادقی

پست منتخب- صادقی

رای هیأت اول مستشاری دیوان محاسبات در محکومیت وزیر سابق علوم و اعضای شورای مرکزی بورس به انفصال از خدمت به مدت یک سال و جبران خسارت به مبلغ 5 میلیارد و دویست میلیون تومان به علت اعطای بورس به افراد فاقد شرایط صادر شده بود ، با رأی حاکم شرع محکمه تجدیدنظر دیوان نقض شد؛

 صرف نظر از ضعف آشکار در نحوه ی استدلال رأی، مفاد آن دلالتی بر عدم وقوع تخلف در اصل اعطای بورس به افراد فاقد شرایط نداردِ

 ‌استدلال حاکم شرع محکمه تجدیدنظر دیوان محاسبات در نقض رأی هیأت مستشاری دیوان این است که شورای مرکزی بورس وظیفه نظارتی دارد نه اجرایی؛ بنابراین اعضای شورای مرکزی بورس مسئول جبران خسارات وارده به بیت المال ناشی از اعطای بورس به افراد فاقد شرایط نیستند و جبران خسارات وارده به بیت المال باید از محل وثایق و تعهدات خود بورسیه های غیر قانونی که لغو بورس شده اند صورت گیرد.

 رسانه های به اصطلاح اصولگرا با انتشار رأی محکمه تجدیدنظر سعی دارند وانمود کنند که این رأی روی اصل تخلفات در اعطای بورسیه بدون آزمون و به افراد فاقدشرایط صحه گذاشته است.

واکنش های مجازی به پست محمود صادقی 

دکتر.س.حیدری: ننگ بزرگان و مرگ فقیران بیصداست. به کدام پرونده گروه انحرافی احمدی نژاد رسیدگی شد؟ تخلف مالی در استانداری اردبیل، پخش پول در شهرداری 

عباس_الهامیان: بیشترین کسانی که از این رانت ها استفاده می کنند هم فکران شما هستند الکی ادا درنیارید.

ابی محمودی3: اندر حکایت رساندن حق به حق ندار.

کرامت دماوندی: کاش بیستا نماینده مثل شما داشتیم درود دکتر 

_فر.زانه_: این افراد مدرکشون باید ابطال بشه چون حق افراد ذی صلاح رو ضایع کردن

_چف_حبیبه_: مرد را دردی اگر باشد خوش است... درد بی دردی علاجش آتش است ...........خدایا ظلم تا کجا

غ_م.اید: پس تبرئه شدند

عمادآرا: کلا قاضی تو کشور ما کاملا سلیقه ای هر رای بخواد میتونه بده 

سپهر آذری: فقط 1 سال؟!!!

شهین_ملکی: درد را از هر طرف خواندم درد بود

حامد.اف: خبرگزاری های اصولگرا موضوع را جور دیگه ای جلوه داده اند...

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.