عضو شورای شهر تهران پس از اعلام خبر صدور حکم شهردار جدید تهران از مخاطبان خود بابت درج آن عذرخواهی کرد.

به گزارش جماران، الهام فخاری در حساب توییتری خود نوشت: 

 

دکتر پیروز حناچی از امروز شهردار تهران است.

Capture

اما ساعتی بعد فخاری با عذرخواهی از مخاطبانش نوشت: 

متاسفانه امروز یک متن پیش‌نویس، به اشتباه از این اکانت منتشر شده که باتوجه به عدم امضای حکم توسط وزیر کشور و خطای رخ‌داده، از مخاطبان پوزش می‌خواهم.

از سوی دیگر زهرا نژاد بهرام دیگر عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با تسنیم گفته است: 

آخرین وضعیتی که ما از وزیر کشور جویا شده‌ایم این است که آقای وزیر اعلام کرده‌اند که در حال حاضر نمی‌توان حکم زد و البته به این موضوع هم اشاره کرده‌اند که باید ابهامات در این بخش مرتفع شود و به محض اینکه این ابهامات برطرف شود حکم صادر می‌شود.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز در حساب توییتری خود اعلام کرد: حکم شهردار منتخب صادر نشده است. دیروز دوشنبه، آخرین روز کارى پس از معرفى شهردار منتخب، وزیر کشور با شورا مکاتبه کردند. اجمالا مى توان گفت، آنچه در نامه وزیر محترم کشور خطاب به ریاست شورا آمده، نشان دهنده آن است که وزارت کشور نیاز به پاسخ صریح ترى از وزارت اطلاعات دارد.

 

خلیل آبادی نیز  با بیان اینکه نامه وزارت اطلاعات چند پهلو بوده است، ادامه داد: قرار است هیات رییسه با وزارت کشور مکاتبه داشته باشد تا وضعیت شهردار تعیین تکلیف شود

خلیل آبادی در واکنش به توییت یک عضو شورا که حناچی را شهردار اعلام کرده بود، افزود: چطوری حناچی شهردار هستند وقتی هنوز حکم شهردار ابلاغ نشده است.


وی ادامه داد: قرار شد با رایزنی وزارت کشور هرچه سریعتر تکلیف حکم سریعتر مشخص شود و اگر شورا اصرار به انتخاب گزینه خود داشته باشد موضوع به کمیته حل اختلاف می‌رود اما هنوز صحبتی در این زمینه نشده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: قانونا وزارت کشور باید تا دیروز جواب می داده است و دیروز گفته  به علت اینکه نامه وزارت اطلاعات برای صدور حکم  کفایت نمی‌کرده، حکمی صادر نمی‌کند و این به معنای تایید یا عدم تایبد گزینه ما نیست   ما همچنان تلاش می‌کنیم این حکم صادر شود.

 
وی افزود: اگر بر نظر خود اصرار داشته باشیم به کمیته حل اختلاف می رود و  قرار شد در لابی با وزارت کشور و اطلاعات بررسی نیز صورت گیرد.


خلیل آبادی افزود: نامه وزارت کشور به ما قطعیت تأیید می‌کنم با نمی‌کنم ندارد. وزارت کشور می‌گوید مراجع  ذی ربط باید به من تاییدیه بدهند، وزارت کشوررنامه قطعی می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.