صالحی گفت: انقلاب که شد و حالا ما پرچم فلسطین را به دست گرفته بودیم و آقایان رفته بودند که با اسرائیل مصالحه کنند! و ما معترض بودیم که چرا مصالحه می‌کنید. ملت ایران هم آن موقع مظلوم بود و هم الان مظلوم است.

به گزارش جماران، صالحی وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در برنامه حضور گفت: من وقتی در بیروت دانشجو بودم، گاهی به اردوگاه‌ فلسطینی‌ها سر می‌زدم. آن موقع دوستان فلسطینی به ما اعتراض می‌کردند که شما ایرانی‌ها با اسرائیل رابطه دارید و از این حرف‌ها و ما را تخطئه می‌کردند.

در پاسخ می‌گفتیم که این مسئله ربطی به ملت ایران ندارد و دولت است که اینطور رفتار می‌کند و آنها در پاسخ می‌گفتند که اگر ملت اراده کند، می‌تواند دولت را به زیر بکشد و ملت رضایت داده که دولت این کار را می‌کند.

ما پاسخی نداشتیم بدهیم. آنها می‌گفتند شما هم مسئول هستید؛ اگر تک تک‌تان جمع شوید و اراده‌تان بر این باشد که دولت این کار را نکند، دولت نمی‌تواند.

این قضیه گذشت تا اینکه انقلاب شد و حالا ما پرچم فلسطین را به دست گرفته بودیم و آقایان رفته بودند که با اسرائیل مصالحه کنند! و ما معترض بودیم که چرا مصالحه می‌کنید. ملت ایران هم آن موقع مظلوم بود و هم الان مظلوم است.

 

حجم ویدیو: 11.28M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.