سید احمد رسولی نژاد، نماینده دماوند گفت: چرا زائر ایرانی پیر و جوان و کوک برای بازرسی کفش هایشان را در آوردند و مسیر طولانی طی کنند بدون کفش. با اروپایی ها و آمریکایی ها بهترین رفتار را دارند، خودم دیده ام. کدام کشور برادری این طور است؟!

به گزارش جماران؛ سید احمد رسولی نژاد، نماینده دماوند گفت: ما چقدر با عراق موافقت‌نامه و تفاهم نامه داشتیم کدامش عمل شد؟ بدترین رفتار را مامورین فرودگاه عراق با زوار ایرانی دارند. دولت مسئول است، وزارت خارجه مسئول است چرا یک زائر ایرانی تا ۶ بار مورد بازرسی قرار بگیرد و دوسه بار پیاده اش کنند. 

چرا زائر ایرانی پیر و جوان و کوک برای بازرسی کفش هایشان را در آوردند و مسیر طولانی طی کنند بدون کفش. با اروپایی ها و آمریکایی ها بهترین رفتار را دارند، خودم دیده ام. کدام کشور برادری این طور است؟! 

هیات رئیسه باید ورود کند و به داد زوار برسید. روار چه جرمی کرده اند که باید به عشق امام حسین هزینه های سنگین بدهند. دو برابر سفر به ترکیه باید هزینه بدهند و بدترین هتل ها و بدترین امکانات را دولت عراق در اختیارشان می گذارد. چرا دولت انقلابی نمی‌تواند حرمت زوار ایرانی را تامین کند؟

 

حجم ویدیو: 7.23M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.