محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: هرچند رسیدگی به مسائل روزمره اهمیت بسیار داشته و باید با جدیت پیگیری شود اما توجه و رسیدگی به مسائل بنیادی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش جماران؛ معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور و رشد اقتصادی به یکپارچگی نیاز دارد، به در نظر گرفتن ۲ برنامه در حوزه معیشت برای کنترل گرانی ها و جبران هزینه های تحمیل شده به زندگی مردم اشاره کرد و گفت: برای کنترل گرانی ها، ستاد تنظیم بازار شکل گرفته و اکنون در همه استان ها مستقر شده است و برای جبران هزینه هایی که به زندگی مردم تحمیل شده است نیز برنامه ریزی هایی انجام شده و امیدوارم در این زمینه در آذرماه خبرهای خوشحال کننده ای برای مردم داشته باشیم.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور پس از حضور در نشست امروز (یکشنبه، ۹ آبان ماه) کمیسیون اقتصادی در جمع خبرنگاران، گفت: مهم ترین مسائل کنونی کشور، رسیدگی به مسائل اقتصادی مانند معیشت، رفاه و بهبود زندگی مردم، رشد اقتصادی و ... است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور، با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای تحقق موضوعات مذکور برنامه ریزی های بسیاری صورت گرفته است، افزود: هرچند رسیدگی به مسائل روزمره اهمیت بسیار داشته و باید با جدیت پیگیری شود اما توجه و رسیدگی به مسائل بنیادی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نکته اساسی که به دنبال ایجاد یکپارچگی میان مجلس، دولت و قوه قضائیه، بخش خصوصی و مردم است، اضافه کرد: همانگونه که انقلاب با یکپارچگی پیروز شد و در دفاع مقدس با یکپارچگی به پیروزی رسیدیم اکنون نیز برای حل مشکلات اقتصادی کشور و پیشرفت در مسائل اقتصادی به یکپارچگی نیاز داریم. در ابتدا باید یکپارچکی را از دولت و مجلس آغاز کنیم و در مراحل بعدی به سراغ بخش خصوصی و تمامی آحاد جامعه برویم.

رضایی تصریح کرد: حتی از ایرانیان عزیزی که در خارج از کشور نیز به سر می برند، نیز دعوت می کنیم تا سرمایه های فکری و مالی خود را وارد کشور کنند زیرا فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است و همه زیرساخت های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم خواهد شد لذا از ایرانیان خارج از کشور دعوت می کنیم با انگیزه و شوق وارد وطن خود شوند تا بتوان کشور را بهتر از گذشته بسازیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور، ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد همکاری های مشترک میان معاونت اقتصادی و کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه یابد.  

وی با اشاره به در نظر گرفتن ۲ برنامه در حوزه معیشت برای کنترل گرانی ها و جبران هزینه های تحمیل شده به زندگی مردم  گفت: برای کنترل گرانی ها، ستاد تنظیم بازار شکل گرفته و اکنون در همه استان ها مستقر شده است و برای جبران هزینه هایی که به زندگی مردم تحمیل شده است نیز برنامه ریزی هایی انجام شده و امیدوارم در این زمینه در آذرماه خبرهای خوشحال کننده ای برای مردم داشته باشیم. 

حجم ویدیو: 3.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.