برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک بعد از بازی های پاراآسیایی

بعد از تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک در هیئت دولت و ابلاغ آن به کمیته ملی پارالمپیک، طبق قانون باید ۴۵ روز بعد از ابلاغ اساسنامه انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شود، اما به نظر می‌رسد زمان برگزاری انتخابات به بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا موکول شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک در حالی ۲۴ مرداد در هیئت دولت به تصویب رسید که کار اصلاح آن از سال ۹۵ آغاز شده بود و برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک منوط به اصلاح اساسنامه و تصویب آن در هیئت دولت بود. خسروی وفا در حاشیه برگزاری مجمع فوق‌العاده کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده بود که پس از تصویب همزمان اساسنامه‌های کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در هیئت دولت، ۴۵ روز بعد از آن انتخابات این کمیته برگزار خواهد شد.

این در حالی است که سلطانی‌فر در ۲۴ مرداد، فقط خبر تصویب اساسنامه پارالمپیک اعلام شد و خبری از اعلام زمان برگزاری انتخابات نبود.

همچینن طبق وعده‌ای که محمود خسروی وفا در مجمع فوق‌العاده در خصوص انتخابات کمیته پارالمپیک داده بود باید ۴۵ روز پس از تصویب اساسنامه و ابلاغ آن به کمیته ملی پارالمپیک انتخابات این کمیته برگزار شود، اما با توجه به پیش رو بودن بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، این طور به نظر می‌رسد که مسوولان کمیته ملی پارالمپیک به دنبال برگزاری انتخابات در آبانماه و بعد از بازیهای پاراآسیایی هستند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید