هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

پاکدامن: مسئولان ورزش مثل رشته‌های مدال آور دیگر به شمشیربازی نگاه کنند

ملی پوش شمشیربازی گفت: درخواست‌مان از مسئولان این است که مثل رشته‌های دیگر که در المپیک مدال‌آور هستند، به شمشیربازی نگاه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛علی پاکدامن سابریست ایران پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی در بازی‌های آسیایی گفت: خدا را شکر می‌کنم، روز خیلی خوبی بود. من در تیمی به حقم نرسیدم اما تلاش کردم در تیمی همراه بچه‌ها یک مدال خیلی خوشرنگ بگیریم ولی نشد. امیدوارم در ۲۰۲۰ توکیو و در بازی‌های آسیایی بعدی این کار را انجام می‌دهیم. کره هم تیم خیلی خوبی است. تمام نفراتش شاخص هستند. همه آنها قهرمان جهان هستند و نمی‌توانیم بگوییم این بازیکن‌شان خوب است. به جز این چهار نفر که خیلی خوب هستند، چهار نفر خیلی خوب دیگر هم دارند.‌ وقتی ما به ورلد کاپ می‌رویم هشت تا بازیکن کره‌ای می‌آیند که همه‌شان خیلی خوب هستند.‌

 

او در ادامه افزود: همه بچه‌ها جانانه بازی کردند. امیدواریم که بتوانیم به زودی، یک جای خیلی خوب کره را بگیریم.

 

پاکدامن در خصوص اینکه آیا از نایب‌قهرمانی‌شان راضی است یا نه، گفت: همه ما دوست داریم طلا بگیریم. ولی تیم کره هم آمده که طلا بگیرد. فکر می‌کنم چهار سال است که کره در تمام مسابقات اول است‌. الان ما ۴۵ بر ۳۵ باختیم، یک ماه پیش کره ایتالیا را با آن عظمت ۴۵ بر ۳۰ شکست داده. من فکر می‌کنم امروز خوب بازی کردیم و خوب جنگیدیم. امیدوارم روزی کره را بگیریم. همچنین باید بگویم چین هم دارد تیم خوبی می‌شود.

 

سابریست ایران در پایان صحبت‌هایش درخواستی هم از مسئولان داشت: خیلی خوشحالم که امروز آقای داورزنی در سالن بودند و مسابقه ما و توانایی بچه‌های ما را از نزدیک دیدند خواهشم از مسئولان این است که مثل رشته‌های دیگر که در المپیک مدال‌آور است، به شمشیربازی نگاه کنند و به آن برسند. چون از نظر من مجتبی عابدینی مدال‌آور المپیک است. وقتی سطح توقع از ما بالا می‌رود به همان اندازه هم امکانات‌مان بالا باشد. بعد از نیمه‌نهایی چهار تا بازیکن کره‌ای چهار ماساژور همراه‌شان بود و بعد شروع به استراحت کردند ولی ما خسته اینجا نشسته بودیم. امکانات ما برابر نیست.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید