هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

دختران قایقران ایران به مدال برنز رسیدند

رویینگ تک نفره بانوان بازی های آسیایی با شمشمی مهسا جاور همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ در ادامه رقابت‌های روئینگ بازی‌های آسیایی، صبح امروز روئینگ‌سواران کشورمان برای کسب مدال در ماده‌های مختلف به آب زدند. در روئینگ تک نفره مردان در فینال B، سیدمجتبی شجاعی در سنگین وزن به رقابت پرداخت. وی با ثبت زمان 7:49.36 در رده هشتم قرار گرفت.

*در روئینگ 2 نفره، تیم ملی ایران با ترکیب محسن شادی و عاقل حبیبیان از رسیدن به فینال A بازماند و ملی‌پوشان در فینال B برای کسب عناوین هفتم تا دوازدهمی رقابت کردند. ملی‌پوشان کشورمان در این ماده با ثبت زمان 8:24.88 در رده نهم قرار گرفتند.

*در روئینگ تک نفره سنگین‌وزن زنان، مهسا جاور ملی‌پوش المپیکی کشورمان در فینال A به رقابت پرداخت. جاور در دیدار با حریفانی از قزاقستان، چین، ژاپن، چین‌تایپه و ویتنام با ثبت زمان 8:52.69 در رده ششم ایستاد. در این ماده قایقرانان چین، چین‌تایپه و قزاقستان اول تا سوم شدند.

*در ادامه رقابت‌های فینال رویینگ بازی‌های آسیایی قایق دو نفره سنگین‌وزن بانوان ایران با ترکیب مریم کرمی و پریسا احمدی به آب زد و با ثبت زمان 7:35.45 به مدال برنز رسید و اولین مدال کاروان قایقرانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرد.  دختران ایران تا 500 متر پایانی مسابقه قایق اول بودند اما در انتهای رقابت از حریفان چین و کره‌جنوبی عقب افتادند و با اختلاف تنها دو ثانیه مدال طلا و اختلاف یک ثانیه مدال نقره را از دست دادند.

*رقابت‌های قایقرانی اسلالوم بازی‌های آسیایی امروز در دو بخش ادامه پیدا کرد که در کانو بانوان شقایق سیدیوسفی با ثبت امتیاز 277.14 در مرحله نیمه‌نهایی نهم شد و به فینال صعود کرد. در ادامه امیرمحمد فتاح‌پور در کایاک اسلالوم مردان با امتیاز 100.26 هشتم شد و به فینال بازی‌های آسیایی رسید.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید