هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

قدرت نمایی پسران ووشوکار برابر چینی ها با دو طلا و یک نقره + فیلم

سانداکار وزن 60- کیلوگرم ایران نخستین مدال طلای ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛  در ادامه رقابت‌های امروز (پنجشنبه) ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، فرود ظفری سانداکار وزن ۶۵- کیلوگرم تیم مردان در مبارزه فینال به مصاف "لی منگ‌فان" از چین رفت که در پایان ۲ بر ۰ نتیجه را واگذار کرده و مدال نقره را کسب کرد. ظفری برای صعود به فینال رقبایی از ویتنام، اندونز و هند را شکست داده بود.

عرفان آهنگریان ملی‌پوش وزن ۶۰- کیلوگرم ایران درمرحله فینال به مصاف "وانگ ختائو" حریف چینی رفت که توانست با حساب ۲ بر ۱ حریفش را شکست داده و مدال طلا را به گردن بیاوزید. آهنگریان پیش از این، سانداکاران کشورهای هند، تایلند،‌ یمن و کره‌جنوبی را شکست داده بود تا راهی مبارزه فینال شود.

محسن محمدسیفی نماینده وزن  70-کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی به مصاف  «شی ژان وی» نماینده چین رفت.راند اول این دیدار با اقتدار به سود محمدمحسن سیفی به پایان رسید. سیفی در راند دوم با شکست حریف چینی خود کار را تمام کرد و سومین طلای بازی‌های آسیایی خود را کسب کرد. با کسب طلای سیفی نهمین مدال خوش رنگ طلا برای کاروان ورزش کشورمان کسب شد. سیفی در نیمه نهایی دارنده چهار مدال جهان و دو طلای بازی های آسیایی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و لائوس را مغلوب کرده بود به مصاف «هام گوان سیک» از کره جنوبی رفت و با ارائه مبارزه ای حساب شده در 2 راند پیاپی به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید