هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

نوری: هم حریف و هم داور را بردم / نمی خواستند دو طلا در فرنگی بگیریم

قهرمان کشتی فرنگی بازی های آسیایی گفت: نمی خواستند ما دو طلا در فرنگی بگیریم اما هم حریف و هم داور را شکست دادم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛حسین نوری کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم ایران پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خداراشکر میکنم که توانستم از این مسابقات دست پر برگردم و در این روز عزیز یک عیدی کوچک به هموطنان بدهم.در دورمقدماتی خیلی حریفان سختی نداشتم زیاد هم برایم فرقی نمی کرد با قرعه ای که خورده بودم با چه کسی مبارزه می‌کنم.

ملی پوش کشتی ایران خاطرنشان کرد: کشتی فینال هم با حریف ازبکی که نایب قهرمان دنیا و قهرمان دور قبل بازی های آسیایی بود، مبارزه کردم. این کشتی گیر خیلی مرموز است. با برنامه کادر فنی و برنامه ای که رسول خادم داشت توانستم برنده شوم.

نوری تاکید کرد:در کشتی آزاد سه طلا و یک برنز گرفتیم و در فرنگی هم روز اول دو برنز گرفتیم و در روز پایانی هم می توانستیم چهار فینالیست داشته باشیم اما نگذاشتند این اتفاق بیفتد. کشتی قبل از من هم گرایی توانست قهرمان شود و نمی خواستند ما به طلای دوم برسیم.

دارنده مدال‌های طلای بازی‌های آسیایی و برنز جهان تاکید کرد: با کشتی که گرفتم توانستم هم داور را شکست دهم و هم حریف را و همچنین یک طلا به جمع طلاهای کاروان ایران اضافه کنم. امیدوارم همه ورزشکاران ایران بتوانند به طلا برسند و پرچم ایران همیشه بالا باشد.

قهرمان کشتی بازی های آسیایی در پایان گفت: 60 روز دیگر مسابقات جهانی 2018 را در پیش داریم و امیدوارم در رقابت‌های جهانی نیز به مدال طلا برسم. از رسانه ها و همه عزیزانی که در سالن من را تشویق کردند و همه عوامل فدراسیون و آنهایی که در  این موفقیت به من کمک کردند تشکر میکنم. همچنین قدردان محبت مردم عزیز کرج هستم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید