جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

گریژمان: مهار شوتم برای دروازه‌بان اروگوئه سخت بود

هافبک تیم ملی فرانسه پس از پیروزی مقابل اروگوئه گفت: در نیمه نهایی باید آرام باشیم. ما بازی مهمی پیش رو داریم تا به فینال برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم‌های فرانسه و اروگوئه از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه نیژنی نوگراد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع فرانسه به پایان رسید تا شاگردان دشان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کنند و منتظر بازی برزیل -بلژیک شوند تا رقیب بعدی‌شان مشخص شود.

آنتونیو گریژمان، بهترین بازیکن دیدار پس از این بازی گفت: توپ فوتبال حرکات عجیب و غریب زیادی دارد و شوتی که من به دروازه اروگوئه زدم مهارش برای دروازه بان سخت بود و به همین خاطر من از پشت محوطه جریمه شوت زدم تا شانس خودم را امتحان کنم.

وی افزود: زمانی که به اتلتیکو مادرید پیوستم همبازی‌هایم به من کمک زیادی کردند تا به این جایگاه کنونی برسم. در صحنه گل دوم، واران از من خواست تا توپ را روی نقطه پنالتی ارسال کنم و من نیز این کار را انجام دادم  و او با یک ضربه سر زیبا دروازه رقیب را باز کرد. در نیمه نهایی باید آرام باشیم. ما بازی مهمی پیش رو داریم تا به فینال برسیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید