جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

رنار: به کمی تجربه نیاز داشتیم تا برنده بازی با اسپانیا باشیم

سرمربی تیم ملی مراکش پس از تساوی مقابل اسپانیا گفت: دوست داشتیم که مقابل اسپانیا به پیروزی برسیم و این دلیلی بود که امشب به اینجا آمدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، آخرین دیدار تیم‌های ملی مراکش و اسپانیا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از گروه B در ورزشگاه کالینگراد از ساعت 22 و 30 دقیقه آغاز شد و این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

رنار، سرمربی تیم ملی مراکش گفت: دوست داشتیم که مقابل اسپانیا به پیروزی برسیم و این دلیلی بود که امشب به اینجا آمدیم. ما در این بازی به سختی و رنج افتادیم همچنان که هر تیمی مقابل اسپانیا با چنین مشکلاتی مواجه می شود. چون اسپانیا ترکیبی از بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید است و همه چیز آن استثنایی است.

وی افزود: ولی به نظرم بازیکنان ما تیم کامل‌تری بود و باید از بازیکنان به خاطر این بازی در این سطح از جهان تمجید کنم. ما در این بازی کمی تجربه لازم داشتیم و باید در این دیدار نتیجه بهتری می‌گرفتیم. ولی ما ثابت کردیم که می توانیم مقابل بهترین تیم های دنیا یعنی پرتغال و اسپانیا بازی خوبی داشته باشیم. ما نماینده خوبی برای مراکش بودیم و این بازی های به یاد ماندنی را در ذهن ها ماندگار کردیم و این لحظاتی جادویی برای ما است.

 

دیدگاه تان را بنویسید