جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

مارتینز : از اول کنار هم بودیم و رفته به رفته بهتر شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: این که توانستیم بعد از دو بازی به مرحله بعدی صعود کنیم برای ما از همه چیز مهمتر است خیلی خوب در صحنه‌ها حاضر شدیم و قدرتمندانه حمله کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از پیروزی مقابل تونس با نتیجه پرگل 5 بر 2 اظهار داشت: از بازی بسیار راضی هستم چرا که هیچ بازی در جام جهانی آسان نیست ولی ما توانستیم 5 گل به تیم خوب تونس بزنیم. من خیلی خوشحال هستم چرا که به این تیم افتخار می‌کنم که بعد از دو برد توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. ما از اول کنار هم بودیم و رفته به رفته بهتر شدیم تا به این جایگاه برسیم. 

وی در ادامه گفت: بازی اول نسبت به این بازی بسیار متفاوت بود. تیم تونس از جلو بسیار بسیار پرس می‌کرد و ما سعی کردیم از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. باید به تیم تونس احترام گذاشت چرا که تیم بسیار خوبی است. 

سرمربی تیم فوتبال بلژیک در پایان گفت: ما میل به بردن داشتیم و این اتفاق برای ما بسیار مهم است. خیلی خوب بودیم و این که توانستیم بعد از دو بازی به مرحله بعدی صعود کنیم برای ما از همه چیز مهمتر است خیلی خوب در صحنه‌ها حاضر شدیم و قدرتمندانه حمله کردیم و توانستیم 5 گل به تیم تونس بزنیم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید