جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

امیری: تلاش می‌کنیم شگفتی‌ساز شویم/بازی سختی مقابل پرتغال در انتظارمان است

ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: آنها تیم‌های بزرگی در جهان هستند و ما با توجه به امکانات و تدارکات‌مان تلاش می‌کنیم شگفتی‌ساز شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، وحید امیری در خصوص برتری ایران مقابل مراکش در جام جهانی اظهار داشت: مدت‌ها بود برای بازی با مراکش کار می‌کردیم تمام تلاش‌مان را کردیم که بازی اول را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم که خوشبختانه همین اتفاق افتاد.

وی در مورد بازی با اسپانیا و پرتغال عنوان کرد:‌ آنها تیم‌های بزرگی در جهان هستند و ما با توجه به امکانات و تدارکات‌مان تلاش می‌کنیم شگفتی‌ساز شویم.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در مورد خوشحالی مردم پس از پیروزی مقابل مراکش گفت: مردم روز گذشته هم در ورزشگاه ما را تنها نگذاشتند و حضورشان باعث دلگرمی ما شد که باید از آنها تشکر کنیم.

امیری در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردید در گروه مرگ صدرنشین شوید، گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و اتفاقات فوتبال طبیعی است ان شاءالله تا روز آخر هم همین شرایط برای ما ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: پرتغال تیم قدرتمندی است و وقتی سه گل به اسپانیا زده نشان می‌دهد بازی سختی در انتظارمان است. ما هم در حد بضاعت‌مان خودمان را مقابل آنها آماده کرده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید