جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

وینفرد شفر: ایران عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ایران برابر مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: در تورنمنتی مثل جام جهانی، خوب دفاع کردن بسیار مهم است و تیم ایران هم عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، وینفرد شفر، سرمربی استقلال پس از پیروزی تیم ملی ایران در دیدار اول جام جهانی مقابل مراکش گفت: در نیم ساعت ابتدایی، می‌توان گفت مراکش شرایط بهتری داشت اما با ادامه مسابقه و هرچه از روند بازی گذشت، تیم ایران بهتر و بهتر شد و توانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

او افزود: در تورنمنتی مثل جام جهانی، خوب دفاع کردن بسیار مهم است و تیم ایران هم عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت. روزبه چشمی در کار دفاعی بسیار خوب بود و مجید حسینی هم همین طور. امید ابراهیمی هم در میانه میدان فوق العاده عمل کرد.

شفر همچنین گفت: بازی بسیار بسیار سختی بود، به تیم ملی ایران، به همه بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم و بهترین آرزوها را برایشان دارم.

سرمربی آلمانی استقلال در پایان گفت: ایرانی‌ها از خط دفاع تا خط حمله خوب کار کردند و مراکش فقط یک موقعیت جدی روی دروازه ایران داشت. تیم حریف هم اشتباهاتی داشت اما چیزی که حالا مهم است، کسب ۳ امتیاز است. همان طور که پیش از این هم گفتم، موفقیت در بازی اول بسیار مهم است و با این ۳ امتیاز، درهای صعود برای ایران باز است. این پیروزی برای فوتبال ایران بسیار مهم بود.

دیدگاه تان را بنویسید