وزیر ورزش مهمان ویژه دیدار ایران و مراکش/ ترافیک سنگین اطراف ورزشگاه زنیت

مسعود سلطانی فر و سفیر ایران در روسیه از نزدیک شاهد دیدار نخست تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار نخست تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران مقابل مراکش در سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود که از ساعاتی قبل تعداد زیادی از هواداران ایرانی در محل اسکان تیم‌ ‌ملی جمع شده‌اند. ایرانی‌های حاضر در سن پترزبورگ پس از بازی این شهر را به مقصد مسکو ترک خواهند کرد.

در بازی امروز ایران و مراکش مقامات عالی ایران از جمله سفیر ایران در ورزشگاه حاضر خواهد شد. همچنین مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان شب گذشته (پنج‌شنبه) به سن پترزبورگ رفت تا بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را از نزدیک نظاره‌گر باشد.

محمود اسلامیان تنها عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است که تاکنون به سن پترزبورگ آمده تا بازی تیم‌ ‌ملی را از نزدیک ببیند.

شب گذشته اخباری مبنی بر فیکس نبودن علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل نماینده آفریقا دست به دست شد اما هیچ کدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌ ‌ملی آن را تایید نکردند.

همچنین علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال هم قرار است در ورزشگاه سن پترزبورگ حاضر شود و بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را از نزدیک تماشا کند.

سرشناس‌ترین غایب ایران در این مسابقه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال خواهد بود.

شش ساعت قبل از بازی ترافیک سنگینی در خیابان‌های مرکزی و منتهی به ورزشگاه زنیت آره‌نا ایجاد شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید