جی پلاس؛

ایران 5 - ژاپن 2 / تکمیل شاهکار دختران ایران با قهرمانی فوتسال آسیا + فیلم

فینال رقابت های فوتسال بانوان آسیا با نتیجه 5 بر دو به سود تیم ملی فوتسال بانوان ایران به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتسال بانوان با پیروزی مقابل تیم های چین، ازبکستان، ترکمنستان و ویتنام راهی فینال رقابت های فوتسال بانوان شد و از ساعت 15:30 امروز (شنبه) با ژاپن به رقابت پرداخت. در این دیدار فوتسالیست های ایرانی موفق شدند با نتیجه 5 بر دو به پیروزی برسند.

ترکیب ایران: فرزانه توسلی، طاهره مهدی پور، لیلا خدا بنده پور، فاطمه ارژنگی، سارا شیربیگی، فرشته خسروی، فرشته کریمی، فاطمه پاپی، مهسا کمالی، نسیمه غلامی، نسترن مقیمی، فهمیه زارعی، فاطمه اعتدادی، آرزو صدقیان زاده

ترکیب ژاپن: یاماموتو، کاتو، اگوچی، یوتسوی، کاتسوماتا، تاکه مورا، آمیشیرو، اگاوا، ناکاجیما، واکابایاشی، سوگی یاما، چیدا، فوجیتا.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه بازیکنان ایران و ژاپن صاحب موقعیت هایی شدند که نتوانستند از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

نیمه دوم این دیدار در شرایطی برگزار شد که شاگردان شهرزاد مظفر حمله های خود را روی دروازه ژاپن بیشتر کردند؛ حملاتی که به گل‌های پرشمار ختم شد. اولین گل را سارا شیربیگی دقیقه 11 به ثمر رساند. در فاصله کوتاهی فرشته کریمی از همان نقطه گل دوم را به ثمر رساند.

برنامه تهاجمی تیم ایران ادامه پیدا کرد تا اینکه سارا شیربیگی گل سوم را هم زد. گل چهارم را سارا شیربیگی و گل پنجم ایران را زارعی در فاصله کوتاهی وارد دروازه ژاپن کردند.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال بانوان ایران با نتیجه  5 بر 2 مقابل ژاپن به برتری رسید و  برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی را در رقابت‌های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا به دست آورد.

بیش از200  تماشاگر ایرانی و ژاپنی در ورزشگاه حضور داشته و به تشویق تیم‌های خود پرداختند.

علی کفاشیان، نایب فدراسیون ایران و کنفدراسیون آسیا به همراه مسئولین فدراسیون فوتبال تایلند، مسئولین سفارت ایران در تایلند، لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان نیز با حضور در سالن indoor humak این دیدار را تماشا کردند.

** سوپرگل فهمیه زارعی به ژاپن و مراسم اهدای جام به دختران ایران/ فیلم

** واکنش AFC به قهرمان دختران فوتسالیست ایران در آسیا/ کریمی ارزشمندترین بازیکن جام

** ایران به جایزه بازی جوانمردانه مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا دست یافت

** تندیس "خانم گل" فوتسال آسیا به شیربیگی رسید

** واکنش کی روش به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا

** واکنش مهناز افشار به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا + عکس

به گزارش جی پلاس؛ دختران ورزشکار ایرانی امروز ساعتی پیش از بازی فوتسال، صاحب افتخار دیگری هم شدند و تیم کاراته جوانان کشورمان توانست در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شود.

دیدگاه تان را بنویسید