رئیس فدراسیون بوکس خبر داد:

اعزام حتمی شش بوکسور به جاکارتا

حذف اوزان سنگین از بازی‌های آسیایی شاید برای نتیجه‌گیری بوکس ایران خوب نبود اما یک شوک مناسب برای فدراسیون بوکس محسوب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس در مورد شرایط فعلی اردوهای تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: خوشبختانه با یک روند مناسبی اردوهای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در حال پیگیری است. از فعالیت تیم ملی راضی هستیم و امیدواریم در مسابقات پیش‌رو نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. فعلا اردوها در تهران پیگیری می‌شود اما در ادامه تیم ملی اردیبهشت ماه یک اردوی تدارکاتی را در کشور قزاقستان خواهد داشت. همه این برنامه‌ها برای آمادگی هرچه بیشتر نمایندگان ایران است.

او در مورد امید فدراسیون بوکس به کسب مدال در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا توضیح داد: با توجه به اینکه تیم‌های بوکس ایران در یکسری اوزان خاص (سنگین وزن‌ها) به صورت سنتی در بازی‌های آسیایی مدال آوری می‌کردند و امسال هم این اوزان از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند، یک مقدار کار بوکس سخت است اما از کسب مدال ناامید نیستیم. حذف اوزان سنگین از بازی‌های آسیایی شاید برای نتیجه‌گیری بوکس ایران خوب نبود اما یک شوک مناسب برای فدراسیون بوکس است. ما باید از سرمایه‌گذاری روی چند وزن دست بکشیم و سعی کنیم در همه اوزان خوب باشیم. با توجه به آگاهی از این مساله، به کسب مدال در بازی‌های آسیایی هم امیدواریم.

ثوری در مورد تعداد بوکسورهای اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا، ‌گفت: اعزام شش نماینده بوکس به این رقابت‌ها حتمی است اما امکان دارد این تعداد به هفت نفر هم برسد.

رییس فدراسیون همچنین درباره برنامه‌های فدراسیون بوکس برای پرورش مربیان و داوران بین‌المللی بیشتر در سال جدید، توضیح داد: با عنایت بر اینکه رییس کمیته داوران فدراسیون بوکس (بابک بردبار) فردی شناخته شده در عرصه بین‌المللی داوری بوکس است، برنامه‌های مناسبی را برای پرورش داوران ستاره‌دار و بین‌المللی تدوین کرده است تا با حمایت فدراسیون آنها را عملی کند. همچنین در بخش مربیان نیز برنامه‌هایی طرح‌ریزی شده که با عملی کردن آنها قطعا روند رو به رشدی در بحث پرورش مربیان خواهیم داشت. خوشبختانه شرایط فدراسیون نسبت به زمان بعد از انتخابات بهتر شده است. توانمند کسی است که در برابر مشکلات سر خم نکند و ما هم با تمام توان برنامه‌های خود را پیش می‌بریم تا حق بوکس ایران را از ورزش بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید