لغو حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت جهانی کویت

دبیر کمیته فنی فوتسال از حضور نیافتن تیم ملی فوتسال در تورنمنت کویت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عباس ترابیان دبیر کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت:سفر تیم ملی فوتسال به تورنمنت کویت به علت کمبود زمان برای آمادگی حضور وهمچنین نبود شرایط لازم لغو شد.

ترابیان افزود: برای امادگی و حضور در تورنمنت تلاش های بسیاری انجام شده است. اما در نهایت این سفر لغو شد . زمان بسیار کوتاه و همچنین اطلاع رسانی بسیار دیر از طرف کشور کویت سبب شد تا ما نتوانیم بازیکنان تیم ملی را آماده سفر کنیم همچنین باید گفت که چنین مسابقاتی نیاز است و باید از 5 یا 6 ماه قبل به طرف مقابل اطلاع رسانی شود تا آمادگی ها و ارتباط های لازم صورت بگیرد. همچنین کمپ تمرینی تیم ملی قبل از مسابقات جای خالی نداشت و فضایی برای تمرین وجود نداشت. در ادامه با توجه به نزدیکی به ایام عید بسیاری از بازیکنان درگیر مشغله های مربوط به زندگی خود هستند.

رئیس کمیته فوتسال افزود: از دلایل دیگر حضور نداشتن در تورنمت، همزمانی مسابقات دانشجویی با مسابقات تیم ملی بود. مسابقات دانشجویی سبب شده تا برخی بازیکنان نتوانند در تورنمنت کویت حاضر شوند.

او در پایان افزود: کشور کویت با توجه به مسئله حامی مالی این تورنمنت است به ما اجازه نمی دهد تا بازیکنان تنها تیم B خود را به این تورنمت ببریم و به گفته مسئولان، تیم b باید همراه تیم A در این مسابقات شرکت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید