پیروانی: علی کریمی برخی چیزها را نمی‌دانست اما من همه چیز را درباره دربی و داوری می‌دانم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تیم قهرمان به چشم قهرمان نگاه کنیم، هیچ کس غیر از سرمربی نمی‌تواند بگوید که چه کسی بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، افشین پیروانی پس از برتری پرسپولیس مقابل الوصل در مورد بازی کردن مسلمان و اینکه هواداران تاثیر داشتند یا خیر گفت: خواهش می‌کنم اجازه دهید به تیم قهرمان به چشم قهرمان نگاه کنیم. هیچ کس غیر از سرمربی نمی‌تواند بگوید که چه کسی بازی کند.

وی ادامه داد:‌حرف اول و آخر  را در تیم سرمربی یعنی برانکو می‌زند و هیچ کسی نمی‌تواند تاثیر داشته باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی گفت: در حال حاضر سه تیم 6 امتیازی در گروه هستند و کوچکترین اشتباه شما را از کاروان عقب می‌اندازد. بعد از باخت در دربی جمع کردن تیم سخت بود و باید تلاش کنیم تا در بازی برگشت مقابل الوصل به پیروزی برسیم.

پیروانی در مورد اینکه سیدجلال حسینی بعد از بازی گفته است حمایت نمی‌شویم، عنوان کرد: بعد از دربی اتفاقاتی در فضای مجازی افتاد که درست نبود. تیمی که دو سال قهرمان می‌شود نشان می‌دهد که همه در کنار هم هستند. بچه‌ها از اتفاقات بعد از دربی ناراحت هستند.اگر آن بازی را باختیم به خاطر این بود که فشار قهرمانی روی ما زیاد است. در حال حاضر باشگاه تلاش می‌کند که اگر سیدجلال هم اعتراضی کرده به خاطر دو فصل قهرمانی پیاپی انتظار داشته است. بارها گفته‌ام انتقاد جای خود اما نباید به کسی توهین کنید. 

وی در مورد اینکه آیا ربیع‌خواه در رختکن گریه کرده یا خیر، گفت: به هر حال وقتی ببازید یا ببرید گریه وجود دارد.یکی به خاطر خوشحالی و دیگری ناراحتی اما نباید به این مسائل توجه کنیم.من می‌خواستم صحبت‌هایی را انجام دهم اما بزرگی به من گفت فعلا این کار را انجام ندهم. یکی مثل علی کریمی خیلی چیزها را می‌گوید و انتقاد می‌کند و برخی چیزهای دیگر هم نمی‌داند اما من همه چیز را درباره دربی و داوری می‌دانم. اما فعلا چیزی نمی‌گویم. 

مدیرتیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد:‌نباید کوچکترین خدشه‌ای به پرسپولیس وارد شود. من به عنوان کوچکترین عضو این باشگاه تمام قد کنار تیم هستم. برخی دنبال آسیب رساندن به تیم هستند اما بدانند پرسپولیس بزرگ است و عقبه دارد و هواداران میلیونی از آنها حمایت می‌کنند.

پیروانی در مورد اینکه به نظر می‌رسد استرس دارید، گفت: به هر حال من عاشق پرسپولیس هستم و برای این تیم حرص می‌خورم و استرس هم دارم. 

وی در مورد اینکه وضعیت عالیشاه چگونه خواهد شد، گفت: همه ما ایرانی هستیم و باید دست به دست هم بدهیم و این بازیکن را کمک کنیم. هر کسی هم زحمت کشیده به او خسته نباشید می‌گویم. از هواداران و رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید