ساغلام: شانس زیادی مقابل الجزیره داریم/ تراکتورسازی به 3 امتیاز بازی فردا نیازمند است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت:بازیکنان خوبی داریم و همه آماده هستند، ما شانس زیادی در این بازی داریم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، ارطغرل ساغلام در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الجزیره امارت، گفت: بازیکنان خوبی داریم و همه آماده هستند. ما شانس زیادی در این بازی داریم.

وی افزود: در بازی قبلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. مقابل هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. حالا باید با الجزیره بازی کنیم. بازی سختی داریم.میخواهیم مقابل الجزیره به بازی‌های خوبی که انجام دادیم تداونم بخشیم. بر خلاف دو بازی قبلی می‌خواهیم امتیاز هم بگیریم. دو بازی رفت و برگشت داریم و باید امتیاز بگیریم به 6 امتیاز این دو بازی نیاز داریم. برای گرفتن این 6 امتیاز می‌خواهیم مثل دیدار الغرافه و الاهلی زیبا بازی کنیم. می‌دانم مقابل تیمی بازی داریم که باشگاه خوبی است. آنها هم می‌خواهند ما را شکست دهند. می‌دانم بازی خوبی خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی، در ادامه یاد آور شد: یک غایب بزرگ به نام محمد ایرانپوریان داریم. فقط ایرانپوریان را نداریم که بازیکن خوب و کیلیدی ما است. به غیر از او دیگر مشکلی نداریم. امیدوارم مقابل الجزیره سربلند از بازی خارج شویم می‌دانم همه می‌خواهند با تمام وجود مقابل تراکتورسازی بجنگند.

وی در مورد اینکه چرا در آمار تیمش برتری داشته اما مقابل الاهلی و الغرافه شکست خورده‌اند، اظهار داشت: در دو بازی برتر بودیم. موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریفان داشتیم اما متاسفانه فرصت‌ها را از دست دادیم. در این دو بازی باید نتیجه را جبران کنیم.

ساغلام یادآور شد: هر چه اتفاق افتاده باید فراموش کنیم و باید بهترین عملکردمان را در دو بازی رفت و برگشت مقابل الجزیره داشته باشیم. اگر نگاه کنیم می‌بینید تراکتورسازی به چه شکلی گل خورده‌ایم. مقابل الغرافه سه گل خوردیم که دو گل آن در فوتبال خیلی کم اتفاق می‌افتد. مقابل الاهلی هم یک توپ آوردند و به گل تبدیل شد. اگر توپ‌ها را گل نکنید بازنده خواهید بود. باز هم اعتراف می‌کنم در بازی‌هایی باختیم که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و خیلی راحت گل خوردیم. همین است که دست خالی به خانه باز گشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید